Wednesday 5 May 2010

Natuke nalja, rubriigist lapsed ehk lapsesuu ei valeta

Mõni aeg tagasi mõtlesin, et hakkan kirja panema oma nalajakaid vestlusi röövliplikaga. Et siis hiljem hea lugeda ja koos naerda. Mul neid pärle juba päris suur kogus kogunenud. Täna hommikune vestlus kujunes siis sellisena:

Mina: Tere hommikut! Tule kammime su pea ära. Sa näed välja nagu Saara, pusas ja segamini.
Röövliplika: Ei ole Saara, olen nagu Beethoven.
Mina: Kas sa tead, kes oli Beethoven?
R.p.: Jaaa; Beethoven on koer!
M: Jaa, on küll koer. Aga kas sa tead, kelle järgi koer nime sai?
R.p.: Ei.
M.: Beethoven oli maailmakuulus helilooja. Kas sa tead, kes on helilooja?
R.p.: Ei
M: Helilooja on inimene, kes kirjutab muusikat.
R.p. Muusikat ei saa kirjutada; muusikat lauldakse. Ja kuidas see inimene siis koeraks sai?
M.: Ega ta ei saanudki koeraks. Beethoven elas mitusada aastat tagasi ja tema järgi pandi sellele koerale nimi.
R.p. (lahkub vannitoast torisedes): ei ole ta mingi inimene. Ta on koer – ma ise nägin. Inimene ei saa koeraks muutuda. VOT!

6 comments:

isehakanud lillekasvataja said...

:)
Jõudu! ...soovib üks lapsevanem teisele!

MUHEDIK said...

:)Tundub, et lapsuke jälle täitsa tervise juures, jõudu talle paranemiseks! Lapsed on nutikad ja vaimukad, mõned nende arusaamad panevad täitsa ahhetama ja imestama.

Hiline said...

See berna Beethooven on laste hulgas vägagi populaarne, eks sellepärast minagi olen koolilastele tuttav kui Beethooveni vanaema :)))
Aga Su piigal täitsa õigus - muusikat ei kirjutata, seda lauldakse või mängitakse. Kui mina esimest korda noodivihikut nägin, olevat selle kõrva juurde pannud, olevat kuulutanud, et see ei olevat õige muusika, ma ei kuule ju midagi :)Ema mul mängis küll klaverit ja kitarri, aga peast ja noote hoidis minule kättesaamatus kohas.

sesamy said...

No mul siin on ka 5. klassi lapsed hämmingus olnud- koer ja kirjutab muusikat???
:)

Sinitihane said...

Terane laps!!!

Köögikata said...

:o))))