Wednesday 19 May 2010

18.mai

Täna oli täitsa normaalne ilm. Sooja ca 22. Just selline paras, ei liiga palav ega ka külm. Aegajallt natuke pilvealune.
Muruniiduki saime õhtuks lõpuks töökorda - homme saab siis sellest heinamaast ka nö murumoodi asja tehtud :D
Murelid jätkuvalt õites, õunapuud veel ootel.
Täna puhkesid ka toompihlakad õide. Harilik pihlakas ja koehne pihlakas samuti veel ootel.
Grefsheim õitseb.
Tomatid ja arbuusid said kasvuhoones oma kohtadele. Kurgitaimed ununesid ette kasvatamata - panin seemnest otse. Külvasin veel erinevaid sorte salateid, jääkapsast, tilli, pärlsibulaid.
Üks elulõng - Piilu- ei anna elumärki. Kas oodata veel või muretseda uus?
Pool päeva kulus vaarikate naadist puhastamiseks. Jube töö - ja ma võin mürki võtta, et kogu see vaev asjata ja paari päeva pärast uhkeldab seal vaarikate vahel täpselt samasugune naadiväli nagu enne. Koos oma tigudekolooniaga. Nu mis kuramuse moodi sellest naadist sealt küll lahti saaks.
Vaarikad üldse seeaasta väga õnnetud. Üle ühe on praktiliselt välja läinud ja pooled murdis talvel lumi maha. Aga õnneks vaarikas siuke umbrohi, et taastab ennast ise.
Õhtu lõppes nagu ikka viimastel päevadel tigude röstimisega :)

7 comments:

MUHEDIK said...

Meil on täna päris normaalne hommik, ehk hakkabki see jubedaim kuumus järgi andma. 20C.
A naadid söö ära, tee suppi ja salatit:)

kas tead, mida tähendab comaniza. Ma ka ei tea:(

isehakanud lillekasvataja said...

Naadilehtedest saab head komposti.
Äkki lihtsalt multshid millegagi?

Köögikata said...

Mul pole ka elulõngast (Valge Daam) veel piuksugi. Aga ma veel loodan ikka. Kuskilt mäletan, et needki võivad alles jaaniks tärgata.
Meil on täna ka natuke SOOJEM, lausa 19 kraadi päikese käes. :oD

wooden - vaata ise, mis Sul seal puust on. :oP

lepatriinu said...

Naadist võib salatit teha küll, pidi päris kasulik olema, aga koos tigudega veel - päris delikatess :)

isehakanud lillekasvataja said...

Irw, see viimane komm! Dziisös! Nii et, Deia, pista toorelt! Krõmps, krõmps peenra vahel :)

Kadakas said...

Mina murdsin oma mürgivaba aiandamise tõekspidamisi naadi pärast sel aastal ja tegin talle rounduppi. Eks ma ise süüdi ole, et ta teistest aedadest taimenutsakatega lillepeenrasse tarinud, aga pigem püüda tast lahti saada enne kui mul tarbeaeda ronib. Eelmisel aastal rohisin, aga see ei takistanud tema levipiiri laienemist.

deia said...

Kadakas - minu tähelepanekute kohaselt see naat ainult köhib selle roundupi peale ja kasvab rõõmsalt edasi. Starane on tõhusam.