Monday 19 April 2010

Linnusaaga jätkub

Jee tundub, et need fooliumiribad täitsa mõjuvad!!
Juba 2 päeva enam ei hüppa need linnukesed.
Aga kas olete näinud hämmingus lindu? Mina nüüd olen. Seda on tegelikult peris lahe vaadata, mismoodi see linavästrikute paar käitub. Kahju, et lindude keelt ei tunne - neil see siutsumine läks vahepeal peris kiireks ja tigedaks. Ju sealt siis head ja paremat kosta oleks, kui aru saaks.

Aga pesa on neil kenasti seal katusetuulekarbi vahel alles - ja külastavad seda ka. Nüüd jääbki neil ehk rohkem aega pereelu elada, kui enam ei pea akendega võitlema.

Aga maja näeb välja nagu juudi jõulupuu. Tea, kas peaks mõnda aiandusajakirja mõned pildid saatma, et nagu uued trendid aastaks 2010:DD

8 comments:

Eve Piibeleht said...

Mõjuvad, mõjuvad. Ma olen noorte viljapuude kallalt neid nende ribadega peletanud, tahaks ise ka mõne kirsi või mureli saada.

MUHEDIK said...

Kõik läikiv mõjub:) Sa võid sinna ehk ka mõned jõulukuulid riputada ja siis pane kogu see kaadervärk juutuubi ka üles, levib kiirelt üle maailma:D
Ma nüüd mõtlen, mismoodi neid ribasid ja kuule katuseharja alla saada, et pääsukesed siit kas kuuri või vana maja juurde koliks. Ise tahaks siin vahepeal uksest käia saada ja aknaid ka lahti teha.

dribur on peaagu nagu atribuudid või ribad:)

deia said...

Muhedik - mina tõmbasin lihtlabaselt tavalise teibiga need ribad kinni - pärast hea jälle ära tõmmata. Ei tahtnud klambripüstoliga maja seina ära hakkida ja aknaraami külge ei kujutakski ette, et klammerdajaga kallale läheks

isehakanud lillekasvataja said...

Mõni mõtleb, et oled lolliks läinud, hahaa :D jõuluehted väljas

MUHEDIK said...

Me redelid ei ulatu nii kõrgele kui need pesad:(, selles on asi.

MUHEDIK said...

Isehakanu:) Algul naeravad, pärast teevad järgi, nii see mood ju sünnibki

Hiline said...

:DDD Pääsud mulle väga meeldivad, ega ei taha jah, et midagi pähe poetaksid, sellepärast oligi neile kakalauad ja -võrgud pesade alla pandud, ülejäänu andis survepesuriga puhtaks teha. Aga vot on lind, kes mulle väga meeldib, aga tänu kellele on jõeäär võpsikusse jäetud ja hanemaja keset aeda "ilutsemas" - luiged. Noored lendamist õppivad luigehakatised, kes kasutasid meie majaseina pidurina, plätserdasid oma lestajälgi seinale ja üks tuli läbi topeltklaaside kööki ja kes mulle ka paraja "keretäie" andis tänutäheks, et loomatohtriga kokkulappisime :)))

deia said...

Trumm - see võib ju nii olla - aga ma miskipärast kahtlen selles. Meil ju majal aknaid ikka tunduvalt rohkem - aga peksab ennast just vastu 2 akent. Kohe kõrval on mul arvutitoa aken ja kui need ribad said kleebitud, siis istusid nad väga õnnetute nägudega arvutitoa aknalaual ja vahtisid mind etteheitvalt läbi klaasi. Ja ei rünnanud. Samuti on sinnasuunda ka veel 2 magamistoa akent - ka neid ei ründa. Aga kes teab, mis nende linnukeste pisikestes ajudes toimub ja mida nad mõtlevad. :DD