Thursday 20 May 2010

vajan abi

Ja ikka tõsiselt kohe. On ju olemas igatsugu toetusgrupid kasiinodest sõltuvusse sattunud inimestele ja alkohoolikutele ja narkomaanidele. Peaks organiseerima ka taimehulludele mõeldud toetusgrupi. Kui on olemas kasiinokeelud, siis peaksid olemas olema ka aiandusäride keelud. Aga ei - hoopis on välja mõeldud igatsugu kliendikaardid.

Täna oli mul asjaajamisi Sakus ja Jüris. Need kes Tallinna piirkonda tunnevad, need teavad, et täpselt sinna vahele jääb Hansaplant. No ma mõtlesin, et kui ma juba sealkandis olen, siis lähen ja viskan pilgu peale. No oli see ikka viga küll. Kõigepealt ronis korvi pojeng `Coral Charm`. - no täitsa ise ronis, nagu oleks tal jalad all olnud.

Aga ega üksinda hakkab ju igav. Ja pealegi oli kahe pojengi ostjale kott kompostmulda tasuta. Loll on see, kes vabandust ei leia eks. :)) Ja nii ronis ka `Jan van Leeuwen` eelmisele seltsiks:



Ja siis mõtlesin, et piiluks natuke roose kah, et kas on miskit uut ja huvitavat. Kassa juurde jõudes avastasin, et üks pinnakatja `Sweet Pretty`on ka ennast kenasti mu korvi sättinud:

Õnneks siis sai raha otsa - muidu ma ei tea, kes veel oleks ennast kaasa mahutanud.

Nii, et ma olen ikka täitsa lootusetu. Aga äkki on hoopis süüdi see kuum ilm? Väljas hetkel 29 soojakraadi.

Ohh ja piirduks siis asi lilledega - ei nüüd on ju vaja mulda juurde ja siis on vaja kaevata. Mehel mul ikka täitsa õigus - et hull, mis hull. Teised normaalsed inimesed kaevavad hernepeenraid ja panevad kartulaid maha, et perel talvel süüa oleks - mina aga tassin mingeid tuustakaid kokku, mis süüa ei kõlba.

Nii, et mul oleks tõesti abi vaja. Ja õhtul loovutan vabatahtlikult oma autovõtmed, rahakoti ja pangakaardid mehele.


pildid Hansaplandi kodukalt

6 comments:

MUHEDIK said...

No ja mis Sa nutad:) Vaata kui ilusad pojengid ja roosi Sa said.
Sellest haigusest pääsu pole ja ravim ka leiutamata. Ma arvasingi, et Sa oled oma lubadustega raskelt haigestunud.
Ja mõtle või igasugustele vanasõnadele:D Egas need niisama sõnakõlksud pole, ikka sügavad ja tõesed mõtted kirja pandud.
Ja üleüldse, hing vajab mitu korda enam toitu kui ihu
Ja veel - vaata, millise paradiisi Sa oma lastele kasvamiseks lood. Sellisest kodust ei saa tulla halvad ja laisad lapsed.
S.t. kõik pangakaardid, autovõtmed ja muu säärane hoia ikka enda käes.

Mde, mul ootab istutamist umbes 60 või veidi rohkem potti:DDDD ja need pole herned. Küürakat parandab aint haud või kudagi sedapidi:D Ja nad ka kõik ise tulevad:)

Hiline said...

Võtke minust eeskuju - ma ei käinud ei Hansaplandis,Mendalis, Juhanis, Aiasõbras ega Tartu puukoolis, kuigi kõigist sõitsime mööda ja mees küsis, et kas teeme peatuse, külalised tahtsid kangesti miskit kinkida, näitasin siis pisema Larseni peale, et kas see või mittemidagi. Kõik tegid loomulikult suured silmad - ma ju peaaegu ei joo. Noh, eks võtan ikka vahel ja et hea kraam raisku ei lähe, määrin ka sääsehammustusi (issand kui palju on sääski igal pool, mind on mitu kg kergemaks puretud).

hyting - see tähendab vist seda, et peaksin vist veel magama, et jõuaksin järgmisel nädalal Rebase tallu istikute järele sõita :)))

MUHEDIK said...

Eeee... ma ei ole käind pea üheski puukoolis kui kevadine Hansaplant ja Nurk välja arvata, aga nad tulevad tõesti ise:)
Deia ja Hiline peaksid ka ikkagi teadma, et lihtsalt jalutavad aiast sisse. Ja mis siis teed, eriti kui tegu lemmikutega.
Ahjaa, ja igasugu netipoode seal kaugemal ma lihtsalt jumaldan. Ja inime on kord nõrk olevus:D Ja miks ka mitte?

Hiline said...

Ega ikka jaluta küll - ma ei võta enam ühtegi külalist vastu :DDDD sõbrannad võivad tulla küll- peaaegu kellelgi ei ole aeda ja pole hirmugi, et mõni võib ootamatult väravasse ilmuda mingi "tuustikuga" näppus :DDD

MUHEDIK said...

Looda aga:DDDDDD



flocked!

Köögikata said...

:o)
mis ma siin ikka enam jahvatan, kõik on juba eespool ära öeldud. :oD