Sunday 23 May 2010

23.mai

Täna andis see tappev kuumus õnneks järele. Selline mõnus, pilvealune ilm. Sooja ca 22 kraadi. Jah, kui pilv päikese eest ära läks, oli jälle mega palav, aga õnneks seda tihti ei juhtunud:)
Ja tegemistel oli kohe hoog sees. Kaevasin oma pisikese hernemaa-lapikese läbi ja herned said kenasti maha. Lõpuks ometi - naabritel juba suured taimed. Aga parem hilja kui mitte kunagi. Lohutasingi meest, kui ta mulle seda naabrite hernemaad nina alla hõõrus, et kõigepealt sööme naabrite omad ja siis enda omad :))
Ja siis tegin paar tõelist tootsi peenart. Lahtise käega loopisin 4 sorti unimagunat; 2 sorti saialille ja vahele tilli kah. Peris huvitav seda suvel vaadata :)

Karulaugud said ka Hilise,Trummi ja Köögikata jaoks pottidesse. Igaksjuhuks panin Thela jaoks kah - tahab ta siis või ei taha. Samuti sai kõvasti vähendatud kanepilehise ristirohu puhmast - oli teine üsna suure ala enda alla haaranud juba. Pistsin mõned võsud pottidesse kah - kui keegi tahab seda hiiglast endale, siis võib järgi tulla.
Ja lõpuks istutasin mädarõigast, seda tavalist. Enda aiast oli miskipärast ära kadunud - naabrimees kaevas suure puhma mulle. Kui kuskilt veel seda kirjulehist saaks..... - prr ma ju ütlesin,et ei ühtegi uut enam.
Ja nüüd sajab kena vihma ja kastab kõik mu külvid ära.

Murelid on õitsemise lõpetanud. Õunapuud õitsevad. Metsa all õitsevad harilikud lodjapuud ja villased lodjapuud.

8 comments:

isehakanud lillekasvataja said...

Ohh, meil vastupidi. Ei viitsinud täna miskitki teha.
Ja muideks, herned mulgi külvamata, ehk homme

Hiline said...

Ma ka täna (heh, eelmised päevad ka :DDD) looderdasin - lalav, 24 ja natuke peale, alles õhtul läks pilve ja praegu tuli ka sorts vihma.

lepatriinu said...

Meil siin mereääres suurt üle 18 kraadi varjus ei olnud, hetkel ainult 12,6 kraadi. Aga kõik lõhnab jumalikult peale vihma (õnneks pääsesin katmisest :).

Eve Piibeleht said...

Sellele ristirohule pretendeeriks küll ja karulaugu vastu pole ka midagi. Eelmisel aastal Muhedike käest saadu läks ka kenasti kasvama, aga mul seal metsa all veel ruumi küll.

MUHEDIK said...

Meil eile vedas, sõitsime ja olime külas ikka suht normaalse ilmaga, õnneks ei saanud me oma vabaõhuüritusel vihma. Kodus oli küll veidi piserdanud.
Mde, kui peale istutamise või külvamise sajab kasvõi piisa, siis kallim ikka veel armastab:)

elfriide tramm said...

oi, aitäh!

mul muidu kirjulehist mädarõigast on - eelmisel aastal sain jupikese. aga ta teeb sel aastal miskit nalja - ajas 2 peenikest vart püsti ja nüüd õitseb. ma ei tea, kas see on normaalne, ma ikka mäletan vanast ajast, et mädarõigas ikka igal aastal korraliku lehepuhma ka kasvata. või ei kasvata?

Köögikata said...

Oi, ma olin kuidagi selle postituse maha maganud. Igatahes suured tänud karulaugu eest! :o)

Tsiil said...

Tänavu oli mädarõikal ilmselt kiire.
Mina lõikasin õhtul, just äsja äraõitsenud varred maha ja lehed ka takkapihta. Mul on küll tavaline. Suve teiseks pooleks tulevad siis uued lehed ja ta ei hakka õunapuu all väga laiutama.