Saturday 1 August 2009

Teoralli

Nagu arvata võis, ei suutnud ma eriti kaua oma jalga praavitada. Hakkab juba paremaks minema ja toetada saab ka. Ei tea mis putukas see oli - ei tundnud ka kui hammustas. Parmu, herilase ja vapsiku käest olen ennegi hammustada saanud - ja siis ikka on hammustus kohe tunda olnud. Aga see läks lihtsalt paiste.
Täna siis hüppasin ühel jalal nagu toonekurg mööda aeda ringi ja korjasin tigusid - meeletu kuidas neid seeaasta on. Ja kõige rohkem maitsevad neile päevaliiliad ja laugud. Huvitaval kombel hostades ja kobarpeades ja laudlehes, mis ometi peaksid ju tigude lemmikud olema, ei olnud neid peaaegu üldse. Aga kes siis mu hostade lehed auguliseks närib? Aga uputasin kõik sinna soolavette ära - susisesid ja vahutasid mis hirmus - aga kutud. Igastahes nende siniste graanulite vastu on minu aia teod vist küll immuunsed. Mingist artiklist veel lugesin et teod ei pidavat sallima kurerehasid, kurekellasid ja liivateesid - no ma ei tea - sealt leidsin neid kah.
Järgmine aasta vist võtan tõesti muskuspardid aeda paterdama. Aga siis jälle probleem penilastega vist.

3 comments:

Bianka said...

Kuidagi lohutav, et kellelgi veel samad mured. Paar päeva tagasi korjasime mehega kokku ämbritäie tigusid. Ega siis sellele vaatmata aed neist tühjaks saanud.

Minu meelest möödunud aastal nad ei söönud päevalilli ja liiliaid. Nüüd pistavad õiedki nahka, lehtedest rääkimata. Eriti armastavad nad mu daaliaid. Aga ma pole avastanud vist ühtegi taimeliiki, mida nad EI sööks.

MUHEDIK said...

Ei tea, kas ma pean sülitama üle õla või on veel mingeid võtteid halbade asjade ära hoidmiseks, aga mul tigusid pole. Tõime nad küll kord mingite taimepottidega aeda, aga nad on mul ühte kohta lõksu jäänud, kust nad eriti välja aeda ei pääse. Sinna panen mürki ja seda ümbrust niidame ülepäeva. Et kui nad ka tahaksid liikvele minna, hekseldame nad niidukiterade vahel ära. Jube värk, aga mis teha.

HelveL said...

kuidas jalaga?
mul ka sel aastal tigusid aias üsna rohkesti.

jätsin oma blogisse Sulle kommi.