Thursday 30 July 2009

Sunnitud puhkus

Nüüd viskan jalad seinale. Sõna otseses mõttes. Eile tiigist sodi välja riisudes hammustas mingi kuri putukas täpselt põlveõndlasse. Hommikuks jalg paks nagu puupakk ja valutab ka veel paganamas. Nüüd panengi jalad seinale ja ootan, millal jälle käia saab. Huvitav kaua ma seda puhkust taluma pean - ei oska niisama jalad seinal passida. Alati rannas vaadates inimesi, kes lihtsalt lamavad seal kuuma päikese käes, mõtlen, et kuidas nad küll suudavad. Olen proovinud - üle 5 minuti vastu ei pea - igav hakkab. Peaks täna uuesti proovima.

5 comments:

isehakanud lillekasvataja said...

Hüva puhkust!

MUHEDIK said...

Paha koht:S Pane sinna peale lahja äädikakompress ja hoia kaugele alkoholimähistest. Vast saad siis rutem käima.

Hiline said...

Paksult peterselli, hõõrud marli vahel puru ja mässid peale. Hea vahend ka vietnami kuldtähe salv, aga ei tea, kas ongi seda veel saada.
See kuri putukas vist parm

Kadakas said...

Huvitav, kaua sa vastu pidasid seda sunnitud puhkust?

Mul oli 3 päeva tagasi suudlus parmuga - otse huulele ikka. Mul kohe on lööki satikate seas, ükski teine pereliige pole niipalju näkku saanud, kui mina. Kaks päeva mokk töllakil ja söömishäired olid talutavad, aga kus hakkas sügelema, kui paistetus alla tuli... Jõudu sulle!

Köögikata said...

Kiiret paranemist! Ja naudi, palju võimalik, seda pealesunnitud puhkust!