Friday 21 August 2009

päevaliiliad, konnad ja liblikad

Täna oli üle pika aja ilus ilm. Terve päeva jooksul ei tulnud tilkagi. Tea, kas vanajumal väsis ära ja jäi tukkuma ja unustas kraanid lahti keeramast. Igastahes meie nautisime seda ilma täiega. Aga oleks ma siis aias tööd teinud - ei ma tõesti lihtsalt logelesin päeva maha (hea küll - oksarisu korjasin kokku, mis põõsaste rüüstamisest tekkis - aga seda ma tööks ei nimetaks). Istusin hoopis fotokaga ja püüdsin liblikaid pildikasti ja muid mutukaid.
Aga algaks ikka päevaliiliatest. Totaalne segadus nende nimedega - aga ma olen juba käega löönud - on mis nad on - ilusad on nad sellegipoolest.
See siin tundmatu - üks esimesi päevaliiliaid mul aias - nimi oli tal ikka ka, aga kadus koos aiapäevikuga. Pärit on Kloostrimetsa puukoolist. Moonlight Masquerade:


Roswitha - uskumatu, aga veel üks, mis Sunwalki tellimusest nimele vastab.

Tema peaks olema El Dorado - no kas on siis? :DD Hiliselt Trummile saadetud Arctic Snow, millest mina nahhaalselt poole enda aeda jätsin :D. Lasin ikka ühe õie lahti enne ära lõikamist:

Nii, temaga jälle segadus. Lipik juures ütleb et " Hispaanlane" Ise mõtlen, et äkitselt tema on ikkagi see Prairie Blue Eyes. Igastahes On ta selles nurgas, kus on Hiliselt möödunud aastal saadud Päevaliiliad.

Tema lipik näitas mulle, et peaks olema Cool It. Aga kas olen mina värvipime või ei tee punase ja valge vahel enam vahet. Igastahes mina pakun välja, et see on hoopis Crimsons Pirate. Nii, et kui keegi soovib endale sellist päevaliiliat - võite järgi tulla.

Ja tema juures olevalt lipikult võin ma lugeda Prairie Blue Eyes :DDD Müstline eks, kuda mul ikke veab nende päevaliiliatega - aga vähemalt pole ta tradeskantsia ja tegelikult iseenesest on ta vägagi kena :D

Siis istusin pool päeva tiigi juures fotokaga. Sellel pildil kui suureks teha peaksid kenasti näha olema need vesilikupojad:

Üksik järvetigu:

Teda varitsesin ikka päris tükk aega. Alati kui oma nina välja pistis ja mina fotokaga kohale hüppasin, kadus ta kohe vesiroosi potti. Aga lõpuks sain selle vana krooksu - nagu plika ta ära ristis, pildile:


Väiksemad konnad olid tunduvalt koostööaltimad:

Ja siis õhtul kui päike oli looja läinud, sain kasvuhoonest taskulambiga mõned viinamarjakobarad ka kätte. Päeval võimatu kasvuhoonesse minna - herilased on selle oma territooriumiks kuulutanud ja lausa ründavad. Homme ostan pirnisiidrit - ja panen neile lõksud üles. Me ju tahame ka viinamarju:


Ja ei osanud mina valida, milline liblikas neist ilusam on - panin kõik pildid slideshowsse. Huvitav - liblikad ja mesilased eelistavad kollaseid ja punaseid värve. Samas Mardikad istusid ainult valgetel õitel:

5 comments:

Köögikata said...

Öelnud kohe, et klikka suuremaks ja PÜHI EKRAAN TOLMUST KA PUHTAKS! Niikui seda viimast taipasin, nägin need pojukesed ära ka. :oD Aga ma tahan kaaaa neid järvetigusid, kust neid küll saaks?

deia said...

:DD - veits udune jah see pilt - aga mul pole nii head objektiivi et vee alt selgemat pilti saaks. Samas need pisikesed triitonilapsukesed on hästi vahvad.
Aga kui tigusid tahad - siis astu aga läbi kui Laagrisse koeratoitu tuled ostma. Ma panen sulle purgiga kaasa. Neid veeselutsevaid tigusid ma mõtlen.

isehakanud lillekasvataja said...

Vau, vägev krooks!
Viinamarjasaak teil palju ägedam kui meil. Mis sort on?

MUHEDIK said...

Oh, Sa paned ühte postitusse nii palju erinevaid asju, ei tea kohe, mida kiita.
Moonlight Masquerad- õige Moonlit- naljakas eks? aga nii on
El Desperado see pole
täidisõieline on vast Concilla, kontrolli sarnaneb sellele.
Meil on juba teist päeva päike!!!!! Eilse logelesime külalistega maha, täna tegutseme:)

Kadakas said...

Heh, mul on kaks Mauno Loa nimelist krimsoni piraati, erinevatest pakkidest pärit muidugi. Aga see kollane on väga armas.