Tuesday 18 August 2009

vannun veel

Tegin praegu tiiru aias. Need mõned päevaliiliad, sellest paariaastatagusest tellimusest, on ka nüüd lõpuks hakanud õit lahti tegema. Ja kurramus küll - ei ole need mis lipikul kirjas.
Cool It - peaks olema valge - heal juhul kreemikas - minul on punane.
Prairie Blue Eyes - peaks olema lillakas - minul on kollane ( aga vähemalt pole tradeskantsia, mis alguses tundus, et tuleb)
El Dorado - peaks olema kollane punase südamikuga - minul on oranz ja topeltõieline.
Nuta või naera - ma parem vannun. Hea et kedagi kodus pole - ma siin ikke vängemaid sõnu kasutasin. Kui ilm selgemaks läheb - ehk õnnestub mõne pildi ka nendest vettinud õitest teha.

7 comments:

MUHEDIK said...

Vat see on juba kurjast ja sellega ei saa kuidagi leppida. Vihmaga ehk veel kuidagi:) Kes Sulle niisuguse segaduse korraldas? Ma küll võtaks temaga ühendust ja kurjustaks vist päris korralikult

deia said...

See oli Sunwalk
No mida ma siin enam kurjustan - tellimus sai tehtud 2 aastat tagasi kevadel ju - istutamise aastal ei õitsenud ükski peale Moonlight masquerade. Järgmine aasta tulid välja need tradeskantsiad ja muud jamad - ja siis nüüd ülejäänud. Sordiehtsateks sellest tellimusest saabki idada Moonlight Masquerade ja Eleonoret ka - järgmised õied olid juba peaaegu õiged. Aga ülejäänud on küll - ma ei tea mis.
Aga eks see ole minu õppetund - iial ei telli ma enam sealt (kas see firma üldse elus on?) Ja mida ma siin enam 2 a hiljem vehin - tõestada ma ju ei saa, et need just sellest tellimusest olid.
Nüüdsest toon omale ainult õitega taimed või siis nende käest, kust tean, et siukesi apsakaid ei oleks oodata.
Ahjaa - üks päevaliilia sellest portsust pole veel õitsema hakanud - pole õievarsigi - kasvatab ainult lehti juba 3. suve. Kui seeaasta õisi ei näita - kaevan välja - ega sealtki miskit ooodata pole ma arvan.

deia said...

Praegu just vaatasin krediidiinfost - Sunwalk Oü on kustutatud - nii et kui ka tahaks kedagi sõimata - siis pole. Huvitav kas nad tegutsevad mõne muu nime all? Siis teaks neis hoiduda ja teisi ka hoiatada.

MUHEDIK said...

Jah, nad on nüüd sibullilled.com
Tean veidi seda sulist asjameest. Tänavu sügisel nad e-poodi ei ava, ju on jamasid liiga palju, aga pidavat olema laatadel ja neil sügismessidel.

Hiline said...

Vot-vot, nüüd siis tead, mis tunne mul oma päevaliiliatega on olnud. Mõttetu süüdistada Sunwalki, mina sealt pole tellinud. Ainus koht, kust sain 10-st ainult ühe vale sordi, oli Unistuste Aed.
Aga kõige "õnnetum" mul Prairie Blue Eyes, olen seda neljast erinevast kohast saanud, kokku 6 taime ja ainult üks neist see õige. Saad minu käest kui tiba kosunud, ta üks neist, kes jäid lausvihmadega veelompi ja pidin teise kohta istutama - need viletsakesed kollaste lehtedega aiaäärses peenras, vaatame, kuidas nad talve üle elavad.
Aga vot poolakate ja leedukatega mingid imeasjad - saad õitseva, sordinimed muidugi ka "ilusad", aga aasta-paari pärast millegipärast "kaovad" hübriididele omased laiad lehed ja õied muutuvad kollaseks ja kõik nad erinevad natuke üksteisest. Mul selliseid "moondunuid" oma paarkümmend, ei ole raatsinud neid ka minema visata, plaanis teha neile eraldi peenar.

isehakanud lillekasvataja said...

Nõme lugu aga nad ju edasimüüjad, ega nad ise ka pruugi teada, et mida müüvad.
Huvitav, mul ka sibulilled.comist üks päevaliilia. Tea, mis sealt tuleb siis? Daalia sain küll vale sealt

Kadakas said...

Ma tellisin tolsamal aastal Sunwalkist ja noh, tea isegi, kunagi sai Kodukauniks foorumis auru välja lastud. Sunwalk peaks olema Janek Viinalassi firma ja Sibullilled com ka. Seega tegutseb edukalt edasi, kuigi mind tiba häirib firma reklaam KK foorumi bänneril. Nende koduleht on ikkagi tarbijat eksitav - puudub müüja juriidiline nimi ja aadress näiteks. Mina põhimõtteliselt ei osta sellistest internetimüükidest, kuigi tõtt-öelda võiks tarbijakaitse korda luua küll.