Tuesday 18 August 2009

Aitab küll

Kas keegi teab mõnda loitsu, mille abil need taevakraanid kinni keeratud saaks. Vihma loitsu ma tean - aga vihma äralõppemise loitsu ei tea. Kurramus ela nagu kuskil vihmametsade vahel, kus ka lihtsalt pool aastat järjest sajab. Sadamine on veel hästi öeldud - sõna otseses mõttes kallab. Aias kõik lirtsub ja lärtsub ja teod peavad pidu - sest need graanulid lihtsalt sulavad ära selles padukas (või uhutakse minema). Taimed on ka longu pekstud. Tahtsin pildistada - aga no mida sa pildistad kui kõik on vettinud ja norgus. Täielik sügismasendus hakkab peale tulema. Tuleks vähemalt sügiski selline, nagu oli möödunud aastal. Eile üritasin põõsaid lõigata - laiutavad nii, et ei tegu ega nägu. Vaatan aknast välja: päike paistab ilus ilm. Panen riidesse, lähen õue; haaran käärid ja jõuan ühe oksakese lõigata, kui saan nagu ämbrist krae vahele. Jooksen tuppa - päike paistab.Lillekasvataja vist mängis ka seda mängu ilmataadiga. Paganamas - nii mitu korda - lõpuks lõin käega ja lõikasin ikka edasi - paduvihmas.

6 comments:

Hiline said...

Ha, kutsu Muhedik külla ja päike hakkab paistma :))))

ingly - ta vist ingel :D

deia said...

tead - ma kutsuks kõik inglid ja kuradid külla kui sellest kasu oleks. Aga ilmateade lubas homseks-ülehomseks selget ilma - eks näis.
Aga Muhediku kutsuks küll, aga ta nii kaugel ja ma pole kindel, kas teda huvitab selline uppunud kaos nagu mul siin praegu on - ise ka ei taha seal aias käia - masendus tuleb peale.

MUHEDIK said...

:DDDDDDDDDDD
Teadsa, maailmas kuskil on olemas koht, kus olevat üleüldse ainult paar kuiva päeva.
No meil ju sajab peaaegu kevadest, siis oli asi palju hullem veel kui praegu. On päris sajuseid päevi, aga ka selliseid nagu siis, kui Sa siin olid, pooletunnine sorts ja korras. Niita ja rohida ei saa, aga ma olen juba harjunud.
Külla tuleks küll, aga praegu on väga kiire.

isehakanud lillekasvataja said...

:))))

Hiline said...

Aga ega vist peagi ise kohale sõitma, aitab vist ka helistamisest, et sõidad, igatahes helistamisest alates ei kukkunud taevast piiskagi, teie tuleku ajaks oli 2 masinatäit pesugi juba kuivanud ja nöörilt võetud ja murugi niivõrd tahenenud, et sai tiba murugi niidetud :)))

Köögikata said...

Tulge siia. :o) Meil põuda tänavu pole,vaid kevadepoole ja nüüd mingi paar nädalat tagasi natuke pidin kastma. Aga ei mingit uputust. Isegi muruniitmised olen enam-vähem planeeritud päevadel ära teha saanud (ja minu muruniitmiseks on vaja 7h järjest kuiva ilma).
vertonot :o)