Sunday 19 July 2009

Natuke pilte ka

Enne seda suurt padukat jõudsin teha fotokaga mõned pildid ka praegu õitsevatest. Muidu ainult jutustan siin, aga pilte ei näitagi. Mõned pildid on ilma nimeta, oleksin tänulik, kui kedagi tuvastataks

Roomav kukehari; punane; lehestik ka punakas( Saadud Villemsonidelt):Villemson müüs ta mulle kunagi monarda pähe. Aga monarda ta pole. Ju tal läksid potid sassi:Mingi jaapani enelas. Elutseb mul aias sellest ajast, kui sordinimed polnud mu jaoks olulised:Ebajasmiin samast ajast:Tänavu aastane uustulnuk veigela `Victoria`:Must leeder:Monarda:Helmikpööris `Pewter Moon´Väri-helmikpööris `Sparkling Burgundy` Põõsasmaranad avavad järjest rohkem õisi:

Astilbed ja hostad. Sellel pildil on eriti hästi näha, kuidas need juunimardikad mu hostaga 1 - 0 on teinud. Sellest hostapuhmast kostus seda põrinat kõige rohkem. Samamoodi on ära rüüstatud terveservaline paju `Hakuro Nishiki`Aga astilbedega on mul kurvad lood - tean ainult Fanali. Ülejäänute nimed kadusid koos aiapäevikuga.Tegelikult ta tunduvalt punasem:Mõned liiliad on ka asutanud ennast õitsema. Nendest esimesel kolmel pildil siis need liiliad, mis pakkumisel on. Kui keegi ei taha - lähevad komposti. Kui järgmised õitsema hakkavad - panen veel juurde.
Esimene päevaliilia sellel suvel - peale neid varaseid kollaseid:Ja mõned roosid ikka ka - muidu mõtlete, et mul roose enam polegi:














8 comments:

Kadakas said...

Ooooh! Jälle sa õrritad siin!
Palju sul seda iluaeda on, et nii palju kaunist kraami sinna mahub?

Urri said...

See teise pildi monarda on tähtpea, kas kaukaasia või mõni muu - seda kahjuks ei tea.

Eve Piibeleht said...

Kõik on kaunid... ja mõnele liiliasibulale pretendeeriks küll, meil nad tunnevad end päris hästi.

Hiline said...

"Hispaanlane" on see
http://nagi.ee/photos/Hiline/1296618/in-set/24499/
See, mis Sina said, on aga see
http://nagi.ee/photos/Hiline/1268248/in-set/24499/
Tal nimi ikka ka olemas ja kui mul arvuti korda tehakse, siis saan pildi koos nimega Picasast kätte. kahju, et Pilt.ee himgusele läks, seal olid ikka kõigil nimed ka juures.

Köögikata said...

Ilusad lilled!
Minagi oleks liiliasibulakestest huvitatud, eriti neist kirjutest, aga roosa võib ka olla.

deia said...

Hiline - mul hakkab vist mälu kehvaks jääma:D On jah Hispaanlane see lillakas ja Hispaanlase andsid sa mulle ka - aga ta pole veel õitsema hakanud. Temalt korjasin ka 2 kahjustatud nuppu ära.
Aga see punane jääb nüüd kahjuks selle nimega - ma ei saa seda nime enam pildilt ära.
kes liiliasibulaid tahavad - pange siia aga kirja - ja siis peale õitsemist jagate omavahel ära:) osa pole veel õitsema hakanud - neid tuleb veel. Ma annan kõik ära, peale punase ja valge.

MUHEDIK said...

Monarda asemel oled Sa saanud mitte tähtpea, vaid tähtputke Astrantia major. Eestis liigub 3 sorti- ´Rubra´, Ruby Cloud´ ja Ruby Wedding´ Vast saad ära määrata, võibolla teavad Villemsonid ise, mida kasvatavad, nad on selle ise saanud siitkandist.
Liiliad on väga ilusad, aga et nad mul välja läksid, siis ma neid enam ei himusta, sest kui peaks uus põua-aasta tulema, jään neist jälle ilma:( ja teist korda ma seda enam üle elada ei taha.

elfriide tramm said...

ma tahaks selle roosa liilia sibulaid. võib olla muid värve ka (kollased, valged, punased, oranzhid), aga mitte kirjusid ega pruune.