Thursday 15 September 2011

Katia

Möllas siingi - aga ikka tunduvalt vähem, kui oodata oli. Isegi kõiki õunu ei suutnud puu otsast maha raputada. Mõned üksikud ainult. Pirni tegi küll puhtaks. Ja mõne tühja poti, mis minu laiskusest kuskile trepi peale oli vedelema jäänud, vedas muruplatsi keskele. Selge juhis ju - korja kokku :D  Aga soe on, kui seda vihma niipalju alla ei tuleks - siis oleks peris mõnus ju. Mulle tuul ja tormine ilm hirmsasti meeldib - selline tunne, et puhub kõik halva minema. Ja õhk on kohe selge.  Kui tavaliselt oleme kütte sisse lükanud kuskil septembri alguses või isegi augusti lõpus juba - siis seeaasta pole isegi mitte kaminasse tuld teinud - soe on.

3 comments:

Eve Piibeleht said...

Mul on küll köögis ja vannitoas juba paar nädalat põrandaküte sees, mitte niipalju külma, vaid just meeletu niiskuse pärast.

MUHEDIK said...

Meil tuuseldas ka see katia veidi üle 2 päeva, aga ma liigitaksin ta tavaliste sügistormide hulka. Siin on palju hullemaid olnud.
Kui täna hommikul sadama hakkas, panin küll kamina küdema, mulle tundus elamine väga niiske, aken on ju ka pidevalt lahti.

Tsiil said...

Klaariks puhumine on päris hea jah, eriti kui väga ei rapsi.
Tundub, et järelsadu jõudis Tartusse.
Eile oli küll nii ilus õhtu.