Thursday 14 July 2011

On ikka elu!

Konnad garaazis, nahkhiired rõdul ja herilased murus. Hääkene küll, konnad saab kenasti välja transportida; Nahkhiirtega saab kah hakkama - pääasi, et nad tuppa ei roniks. Aga herilased murus. Kuramused oskasid kõige käidavama koha peale endale maa sisse pesa urgitseda - kusjuures eile neid seal polnud. Peale kahte litakat 30 sekundilise vahega, sai minu mõõt täis. Homme lähen ja ostan kõige kangema mürgi, mida poes saada on. Kui sõda- siis sõda. Armastuses ja sõjas vahendeid ei valitavat :) Naabrimees soovitas küll bensiini ja tikke kasutada - eks ma selle jätan varuvariandiks. Või on kellelgi mingeid muid soovitusi?

Ja, et i-le täpp panna - taheti mulle eile nastik kinkida. Jeerum - ma jälestan igatsorti roomavaid elukaid - ja kardan neid kui tuld. Mul vahet pole, olgu nastik, rästik või vaskuss - ühesugused maod kõik. Ma vist koliks välja, kui mõne sisiseva eluka aiast leiaks :D  Ma olen nõus ennem muttide ja hiirtega, kui roomajatega. Jaa - nüüd kindlasti öeldakse, et nastik on kasulik loom ja püüab hiiri. Aga ennem võtan kassi parem :D
Aga sisalikud on lahedad - need mulle meeldivad - aga neil ju jalad all, seega roomajad nad pole :D. Õnneks viisid lahked kingitoojad selle eluka minema - loodame, et nad seda kuskil aia taga lahti ei lasknud :D

5 comments:

elfriide tramm said...

meil on ka herilased. kolm pesa vähemalt. üks pesa on otse magamistoa akna kohal oleva katuseviilu kolmnurga sees. teine on magamistoa akna kõrval katusekivide all. sissekäik on akna kõrvalt. ja kolmanda on need põrgulised osanud välisukse kohale varikatuse alla teha. nuta või naera.

MUHEDIK said...

Konnad on ka ägedad:)

Meie oleme herilaste pessa küll mürki lasknud, aga teinud seda õhtul. "Cobra" toimib. Kõige jubedamad elukad on tegelikult need hiigelsuured vapsikud. Kui nad kuskil kuurinurgas oma pesa ehitavad, olgu peale, aga akna juures võivad nad lausa eluohtlikud olla, eriti lastele:(

Eve Piibeleht said...

Mina sain vist herilastest sellega lahti, et transportisin kõik marjapõõsad maja juurest minema. Sel aastal pole maja juures ühtki olnud. Väikeses aias pole see muidugi võimalik.

Hiline said...

Mina neid veel kannatan - sel aastal parim lehetäide tõrjevahend. Pesad on nad ka teinud heasse kohta, kaks puuriida sees ja üks kivikuuri naabripoolse räästa alla.

Tsiil said...

Käisin koduskodus ja seal elab maja all kaks nastikuperet juba aastakümneid. Minule näitasid nad ennast kaks korda ja igakord ma ka kiljatasin, see oli ootamatu kohtumine lihtsalt. Pärast vahtisin aina jalgade ette, aga nad hoiduvad inimese rajast kaugemale.

Edu sõjas!