Monday 18 July 2011

lõppvaatus

Nu saigi siis järgmine päev poodi marsitud ja 2 pudelit kõikse lubavamate kirjadega herilasemürki koju tassitud. 7 euri pudel (röögatu hind mu meelest). Kirjade järgi pidavat mõjuma nii, et kui 5 m pealt putuka suunas pihustad, halvab ja külmutab ta putuka momentaalselt ära, millele järgneb kiire ja valutu surm. Nu hääkene küll - ega ma mingi piinaja pole, seepärast mulle see kiire ja valutu ja effektiivse lõpu jutt meeldis. Tulin siis koju ja kohe proovima. Lapsed, penid ja muud pudulojused igaksjuhuks tuppa ja ise herilasepesa juurde. Seal loomulikult elu käis - proovisin siis 5 m pealt pihustada - ei miskit. 3 m pealt, kui täpselt pihta sain,  võttis putuka pikali küll - aga 5 sekundit hiljem oli ta jälle püsti ja kurjem kui ennem. Nu ma ikka vähemalt 10 x üritasin, aga tolku sellest polnud muud, kui et need kurjavaimu sunnikud muutusid veel tigedamaks - ja ma vaatasin, et enda tervise huvides on parem taanduda. Nii, et 1-0 herilaste kasuks.
Aga mul oli 1 pudel ju veel seda imemürki järgi. Ok, mõtlesin, las läheb pimedaks ja une pealt teise ilma minek peaks ju kah kena olema. Õhtul varustasin siis ennast taskulambiga ja läks uuesti jahtimiseks. Tühjendasin terve pudeli sinna auku, kus nende pesa oli ja viskasin mulda täis. Hõõrusin rõõmsalt käsi ja olin täiesti kindel, et nüüd jäin mina peale. Tutkit brat, nagu öeldakse - hommikul oli igastahes auk uuesti lahti uuristatud ja tavapärane sisse-väljasagimine käis edasi. Nagu oleks vett neile sinna kallatud. Nii et 2-0 herilaste kasuks. Nu egas siis midagi - käiku läks plaan B. Õhtul varustasin ennast jälle taskulambi; bensiinikanistri, tükikese kaltsu ja tikkudega. Pool liitrit bensiini, paar tükikest kaltsu, tikust tuli otsa - ja korras. Aga ega ma ennem ikka hõisata ei tahaks - ootame homse hommiku ära. Aga nii tahaks kirjutada, et võit on minu!

ps Bauhofis müüja ütles kohe, et mis te selle mürgiga jamate - bensiin ja tikud ja asi lahendatud. Et oleks veel et maja räästas - aga keset muruplatsi - pole probleemi ju. Järgmine kord usaldan müüjaid - tuleb odavam. Selle 14 euri eest oleks saanud mõne tuusti parem sealtsamast Bauhofist osta :D

3 comments:

Hiline said...

:DDD
Kui mind väga tüütama hakkavad, olen neile paari pudeliga pirnisiirupit hõrgutiseks pannud, magus surm vähemalt, neile suurtele kärbestele ka. Õnneks murusse pole nad trüginud.
Aga mees lasi kivikuuri tehtud pesakonna selle kärbeste cobraga ja üks aasta kui nad asusid elamavundamendi õhutusaugu kaudu põranda alla, panin lahustisse kastetud riidepunni augu ette, tunnijagu tiirutasid ja proovisid kaltsu eest närida (kuiv kaltsupunn näriti eest poole tunni jooksul), siis kadusid sootuks.

Aga seda herilasemürki (ei teagi kes seda koju oli toonud) proovisin viimases hädas lehetäide vastu - ei miskit, nommikuks olid elusatele lehtedele kolinud :D

elfriide tramm said...

andke mullegi nõu, mida maja räästas (ukse ja akna kohal) olevate herilasepesadega teha. kuigi need vist polegi herilasepesad. herilasepesa on ilus veatult ümmargune, need on aga veidi lapikud ja lotendavad. samas ei ole need ka vaablased, sest vaablased ise on suuuured ja pesad on neil beezhid. need pesad on hallid ja putukad ise pisemad.

MUHEDIK said...

:DDDD
Sul on üldse visad elukad seal aias. Nad ilmselt arvavad, et peavad Sulle end ikka jäädavalt mällu söövitama. Jah, surmkindlalt tean, et Cobra aitab, sest me ei saanud ju räästasse tuld teha, aga sellest ma vist juba kirjutasin.
Kas mutid on kadunud?:)