Wednesday 20 July 2011

20.juuli pildis

Selline nägi parukapuu välja täna hommikul. Need kastesed parukad lausa käskisid toast fotoka tuua. Eks ma siis klõpsisin mõned pildid:

 Lemmik roos: Tommelise:


 Floksid alustavad, õhtuks olid juba ka teised värvid lahti:
 Vesipalm on hoogu sattunud - kus ajab alles uusi võrseid. Ju vist meeldib talle seal jalgupidi tiigivees:
 Ka Muhedikult saadud vesikarikas tundub ennast hästi tundvat. Tookord oli ämbris üks pisem karikas ka veel - aga too käitub kummaliselt: kord näitab ennast ja siis kaob kuskile ära ja siis ilmub jälle välja. Lahedad tegelased:
 Crimsons Pirate

 SexyRexy pistsid hiired talvel nahka. Seetõttu on ta tänavu suht õnnetu ja äbarik - aga peaasi, et taastub:
 Selleeest Sommerwind õitseb kohe mitme eest. Pildil ainult üks oksakene:
 Ja kes ütles, et cattleyad on kevadised õitsejad ja õues neile ei meeldi? Nu sellele isendile igastahes väga meeldib - kokkus lausa õiepungi ajama :) Kuigi ta kevadel õitses mul korralikult.
Tegelikult olen ma oma plaanidega nati jännis. Nu mitte ei edene see kaevamistöö. Seepärast imetlengi neid, kes nagu nõiaväel tekitavad omale uusi istutusalasid. Paar päeva ja valmis. Mina siin hetkel punnin oma 20*3 m juppi kaevata - ja mitte ei edene see asjandus. Ma graafikust ikka täitsa maas. Täna jõudis suur kruusahunnik juba kohale. Graafikujärgselt oleks pidanud homme istutus ja kividega katmise õhtu olema. Aga poiss lõi plaanid sassi - selle asemel, et emmel maad kaevata - põõnutab kutt nüüd toas ja lakub haavu. Aga pole hullu - kaevan ise ära, aga kiviveost see masuurikas järgmine nädal küll ei pääse :D

Ahjaa - herilastega on totaalselt kaputt. Nüüd saab rahulikult aias ringi kõndida ja muru kah ära niita :D

4 comments:

Tsiil said...

Sommerwind on tõepoolest uhke. Hea, et ma roosikasvataja pole, muidu hakkaks kohe jahtima :)

Kasvualaga on mul sama lugu, graafikust maas mis maas. Muidu poleks ka hullu kiiret, aga puhkusepäevad loetud ja taimed ju ka ootavad. Samas, mingil hetkel avastad, et oeh, jõuabki nii graafikusse kui muidu valmis. Jõudu!

MUHEDIK said...

Ega päevad pole ülestikku laotud, nad ikka täitsa järjestikku ja mida täna ei jõua, seda saab homme:)
See kaevamisetükk on Sul ikka täitsa suur. Ma tean, mida Sa tunned:)Ei lähe need asjad nii ludinal kui tahaks.

Parukapuu on ilus, mul õitseb ka esimest aastat, aga oma projektide kõrvalt saan neile ainult pilgu heita, pildistamiseks napib aega, kuigi ma kõigi tööde juures ei osale, on tegemisi, mis ilma minuta ikkagi ei toimu.

Vesikarikas käib aeg-ajalt põhjas värsket õhku hingamas, kuumas pinnavees on sellest puudus.

isehakanud lillekasvataja said...

Kaputt, nehh! Sinu herilased tulöid meile!

Aidi said...

Sommerwind on absoluutselt lummav. Ma jätan ta meelde. Läinud talvega mul siiski neli roosi hingusele läinud ja ikka täitsa lõplikult, nagu jaanipäeva paiku tuvastasin. Nüüd ongi need kohad täitsa vabad... kui ma ainult selle Sommerwindi kuskilt üles leiaksin.