Saturday 27 November 2010

Must ja valge...

... - tundub, et hetkel muid toone siin maailmas ei eksisteerigi. Vähemalt siin minu koduaias mitte. :







Natuke muid värve ikka ka on, kui hästi otsida:
maasikaampel, mille ma eksperimendi korras õue jätsin - tahan näha, kas nad elavad talve selles amplis üle või mitte: 
 

Natuke roosat:

Ja natuke punast:
Aga põhiliselt ikka must ja valge :D

Tänase päeva seisuga mõõtsin lume sügavuseks meie aias 63 cm - ja see siis on tulnud kahe päevaga praktiliselt :)  Tuisuvaalud on kohati mulle ninani - neid mõõtma ei hakanud :D

5 comments:

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Vean kihla, et need maasikad ei ela amplis talve üle!

Eve Piibeleht said...

Meil õnneks nii hullusti lund ei ole, õue pealt lükkasin nii paarkümmend sentimeetrit minema ja seegi oli kerge. Siis veel nädala puud tuppa tassitud ja punased põsed olidki olemas.
Oma maasikaampli toppisin siiski peenrasse.

deia said...

No kui ei ela, siis ei ela. Nad oleksidki muidu sügisel komposti läinud koos suvikutega. Tegemist on selle punaseõielise ilumaasikaga, mis mul mitmeskohas peenras on ja mis hullult võsusid annab. Eks siis kevadel võtan uued võsud peenrast ja istutan amplisse tagasi :D. Aga eksperimenteerida ju võib :D

isehakanud lillekasvataja said...

Ai jah. Ma lootsin, et keegi võtab mu kihlveo pakkumise vastu.
Teate, aednikul on talvel igav, mängiks mingit mängu vai midagi. Kuidagi tuleb ju kevadeni vastu pidada

elfriide tramm said...

meil ka imekaunis talvemuinasjutt aias. eile mõtlesin puid vedades, et kas sellise ilmaga saadetigi selles 12. kuu muinasjutus see tüdruk talvisest metsast lumikellukesi otsima :)