Wednesday 24 November 2010

24. november 2010

Nu täitsa õige see vanarahvajutt, et kui Mart nutab, siis Kadri külmetab :)
Aga viimasepeal ilm on! Ma armastan tuisku ja lumetormi. Ilus ja võimas! Aga tundub, et ma olen ainuke. Täna igalpoolt olen ainult kirumist ja vandumist kuulnud. Huvitav kas see pimedus, pori ja vihm on siis parem?
Minu penilased vahtisid mind ka suurte silmadega, kui ma neile ukse lahti tegin, et ega nad ometi ei pea õue minema :)) Väga kiiresti käis see asjatamine neil seal õues ja siis nõuti valjuhäälselt tuppa kamina ette tagasi :))

Aga mulle selline ilm meeldib - kuigi täna tööasju linnas ajades kirusin autojuhte maapõhja. Politsei peaks praeguste ilmadega tee ääres passima ja suverehvidega autod teelt kõrvaldama enne kui nad ise kraavi sõidavad. Ja tänase päeva järgi võiks öelda, et 75% Tallinnas töterdavatest autojuhtidest tuleks kiiremas korras libedasõidukoolitusele saata. Või kasutagu ühistransporti.

3 comments:

lepatriinu said...

See aasta tundub mulle küll, et lepiks tõesti parem pimeda, pori ja vihmaga, miskipärast ei tundu lumine maastik ka kohe mitte üldse ilus. Hakkab see piin jälle peale, see lumekoristus, nagu tegemisi veel vähe oleks...

Eve Piibeleht said...

Mulle meeldib tuisk siis, kui mul on endal soe koht, kus olla. Aga meie maja tundub kas iga aastaga külmemaks minevat või muutun ma ise soojalembesemaks, nii et hea seal kodus enam küll olla ei ole. Ja sellest juuksed peas püsti igapäevasest töölesõitmisest ei taha mitte rääkidagi.

Köögikata said...

Minule lumi ja tuisk ka meeldivad väga. Aga hetkel on natuke vaja selle külmaga kohaneda. ;o)
Aga eile linnast töölt tulles ma just vaatasin, et kõik nii rahulikult liiklevad...