Thursday 15 April 2010

Mõrvarlikud mõtted

Nu mida ta hüppab. Kurramus - hommikul ärkame: põnts ja põnts vastu akent ja nii kuni pimedani välja. Käis ju ennast seal lõunamaal talvel tuulutamas - sai aastakese vanemaks - nüüd võiks juba mõistus peas olla. Aga ei ikka kurramus peksab vastu akent. Ei ole eelnevatel aastatel ükski isend nii käitunud. Möödunud aastal üks pesakond sättis siia elama ennast ja jätkavad sellel kevadel samamoodi. Ma ei viitsi seda akent iga päev pesta - kõik on täis s..tutud. Isane hüppab ja provva siis kõigub rõdupiirdel ja õpetab. Vahest teeb provva ka paar hüpet prooviks. Nu täitsa segased. Eelmisel aastal hüppas ennast aegajalt täitsa oimetuks - oli paar minutit siruli, siis soputas ennast kohevaks ja jätkas. Eelmisel aastal sai akendele silmad kleebitud - see ei mõjunud. Täna kleebin kõik aknaraamid teibiga fooliumiribasid täis. Kui see ka ei aita ... siis ma ei vastuta oma tegude eest.
Ahjaa - kellest on jutt - nu ikka sellest kurramuse linavästrikust, kes meid juba teist aastat järjest terroriseerib.
Kui teaks, et ta varsti lõpetaks- siis kannataks veel ära - aga möödunud aasta pani augusti lõpuni - vaevalt, et sellel aastal varem järgi jätab.

Kõik nõuanded ja soovitused on teretulnud ja saavad kindlasti järgi proovitud.

5 comments:

Hiline said...

:DDD
Meil veel hullem nuhtlus - suur kari kaarnaid on üle tee ühe taluniku puusalusse oma pesi tegema hakanud ja see on hullem kui 9 egiptuse nuhtlust kokku. Talunik juba kaevu veest tühjaks pumbanud, et veesurvega puudelt pesi lõhkuda, juba paar nädalat käib "kaarnasõda" ja ülemajanaaber, kes eriti ei sallinud hallvareseid, kaitseb neid nüüd õhkpüssiga :)

MUHEDIK said...

Teistel hea naerda muidugi:)
Aga meil tükivad ka linavästrikud just maja juurde pesa tegema, justkui mul pääsukeste terrorist veel vähe oleks. Täna hüples üks samuti vastu akent, teine otsis kelba juurest sissepääsu. Tundub, et kohe mitu paari otsib kodule kohta.
Ma ühel aastal klammerdasin aknad väljastpoolt selle rohelise marjavõrguga üle, nii, et üks ots oli räästa küljes ja alumine oli veidi allpool aknalauda, siis oli võrk pingul ja sellesse nad ei tükkinud.
Aga siis käis meil külas üks väga tuntud ja tunnustatud aednik, vaatas mu võrgutatud maja ja küsis nii naljaka ja kahtleva häälega, et kas ma olen kuskil näinud nii põnevat uut trendi või et kas tõesti aitab tube palavaga jahutada,....:DDDDD

elfriide tramm said...

ma võin erkkollast krohvivõrku pakkuda. valgus paistab läbi, aga linnul vast väga tore ei ole. metallvõrk oleks muidugi veel parem.

deia said...

Kaarnad ja rongad on jah suured nuhtlused. Meil Harku mõisapark neid täis - peris kõhe on pesitsemisajal seal jalutada - üksaasta ründasid lausa mu penilasi. Õnneks meie maja juurde pole nood tegelased ennast veel sättinud.

Pääsukesed terroriseerisid meid ka mõned aastad tagasi - mees jooksis tol kevadel kuu aega ümber äsja fassaadiviimistluse saanud maja ja pesi survepesuriga alustatud pääsude pesi maha - lõpuks andsid nad alla ja kolisid mujale - samas mul sellest veidi kahju ka. Miskipärast ma mulle pääsud väga meeldivad ja nende pesi ja s..ta oleń valmis ära kannatama. Nad vähemalt ei peksnud ennast tuima järjekindlusega vastu akent.

Trumm - sa oled meite juures käinud - need hullud linavästrikud ründavad just seda akent, mis jookseb läbi kahe korruse - see seal rõdu juures. Kuna rõdu on majast ikka väljapool, aga samas ka katuse all ja samas ümbritseb tervet lõunapoolset maja külge nö väliterrass( ei oska paremini seletada), ei kujuta ma kuidagi ette mis paganama moodi ma saaks sinna selle võrgu tõmmata. Aga niipalju võin öelda, et need fooliumiribad panid nad tagasitõmbuma küll - äkki leiavad kuskilt mujalt pesitsuskoha.

Naabrid hädas jälle tuvipaariga - need trügivat ka igastvõimalikst praost majja ja situvad kõik kohad täis.

Ehh on ikke loomaaed - või öelda linnuaed :DD

elfriide tramm said...

ma kahtlustan, et nad nägid sealt aknast enda peegeldust. ja siis see isane ründas seda teist peegelduisast.