Monday 1 June 2009

Viimastel päevadel on soe olnud - liigagi soe minu jaoks. Meil siin on ikka äärmusest äärmusesse. Kas on siis nii külm, et teki all ka varbaid soojaks ei saa - või siis põrutab sellise kuumuse, et võtab oimetuks. Mulle meeldib selline ilm, kus sooja on umbes 22-24 kraadi ja vaikne tuuleke ja selline poolpilvealune - mitte lõõskav päike. Ja nüüd kohe on ilmateate järgi saabumas järgmine äärmus - 12 kraadi ja tormituul. Haarasin siis fotoka ja tegin kähku pildid veel viimastest tulpidest:Minu meelest äärmiselt huvitava värviga tulp:Peaaegu must:Valge värv tuleb eriti esile musta leedri `Black Beauty`taustal:Kunagi, kui must leeder alles pisike põõsatitt oli, sai temast üsna kaugele preeriaküünlad istutatud - nüüd on aga leeder suureks saanud ja preeriaküünla kaissu võtnud:Mulle tegelikult meeldib, kui loodus ise endale naabreid valib. Nurmenukk ja jaapaniülane. Üks ei sega teist:Kuumaasikas ja maajalg:Ka umbrohi on ilus:Esimesed kurerehad alustavad õitsemist:Ja laugud ka. `Purple sensation`:Kahju, et lõhna ei saa pildiga edasi anda:

3 comments:

elfriide tramm said...

lõhn õnnestus siiski edasi anda, ma täitsa tundsin :)

MUHEDIK said...

Ma ka tunnen lõhna, hoovab sisse igast aknast:D
Ja tänane ilm on ka mulle hoopis rohkem meeltmööda kui see jube leitsak. ma siiski ei usu, et nii väga külmaks läheb, aga mine tea...

Hiline said...

Nüüd sirelilõhnale ka lõhnav kuslapuu nüansse lisamas.

Aga minul kahjuks lauk sama salapäraselt kadunud nagu ilmuski ja haihtunud üks kurereha ja 3 varajast kartulast, koos varte ja mugulaga!???:S Miks ei võiks malts hoopis haihtuda?