Friday 5 June 2009

hostadest

Minu tellitud hostad ka nüüd kohal. Ja kenasti potis. Potti panin sellepärast, et lubab öökülmi ja kuna ma mõneks päevaks pean jälle ära sõitma, siis ei tahaks nagu riskida. Kasvuhoones ei juhtu nendega midagi. Ja õues vaevalt, et keegi teine viitsib kattelooriga jamama hakata.
Aga taimed olid tõesti kenad ja suured.
Suured tänud Trummile, et viitsis selle ühistellimusega jamada.
Ja kuna Köögikata loobus minu kasuks ühest hostast - siis lohutuseks võin öelda, et kevadel saad kindlasti sealt poja - juba praegu vaatasin, et äkki kannatab jagada - aga ei riskinud igaksjuhuks. Loodame, et need Hollandi taimed ikka meie talve kenasti üle elavad.
Kekkan piltidega ka:
Taijitu Tema siis läheb Köögikataga jagamisele.
Orange Marmalade
Blue Flame Tema siis nagu ma aru sain, anti veel kauba peale.
Kui nüüd kiirelt arvutada, siis tuli ühe hosta hind igastahes odavam, kui siit Eestist osta.

5 comments:

Köögikata said...

:o))
Ära praegu veel teda räsi jah, las ikka kosub. Nagu tookord ütlesin juba, on minu hostandus nii lapsekingades, et see uue konkreetse sordi saamine pole tegelikult üldse nii oluline. Lihtsalt tookord neid seal lapates hakkas huvitama, kas see Taijitu tõepoolest nii erilist värvi sort on, nagu pilt lubab, või on pildil lihtsalt loojangukuma vms värve muutmas.
Kena kasvamist neile kõigile!

Eve Piibeleht said...

Hostasõltuvus on kerge tekkima :). Minu hostakoor tunneb end ka imehästi, see vihmasadu neile meeldis ja ajavad usinalt südamikest uusi lehti välja.

MUHEDIK said...

Ma ka potistasin hostad ja nädalakese hoian kilemajas, siis on see shokk neil väiksem. Peale selle toon nad õue. Ma arvan, et need hostad, mida annab jagada (nad jagunevad noorena ju väga kergesti, vaja vaid veidi üksteise suhtes neid taimekesi kergelt keerata) peaks kindlasti enne avamaale istutamist ära jagama, siis pole neid vaja igal aastal väntsutada ja kui ka ära pole vaja anda, saab kiiresti suurema pinna katta

elfriide tramm said...

ma panin ka potti ja 2 eelmist ööd elasid küll kenasti üle. nüüd panin neile pappkastid peale, vast ei tee külm liiga.

köögikata, aga su kingiks saadud hosta on ikkagi minu käes ja vaja sulle üle anda :)

Ediciones Unicornio Multimedia said...

HOLA MI NOMBRE ES CARLOS SOY DE MEXICO..
ESTA INTERESANTE TU BLOG ..XD
TE ESPERO EN MI BLOG:
www.galaxiajuvenil.blogspot.com
PD:me dejas un comentario ☻...
______________________________

HI¡¡ MY NAME IS CARLOS I AM FROM MEXICO..
INTERESTING THIS ONE YOUR BLOG.. XD I WAIT FOR YOU IN MY BLOG:
www.galaxiajuvenil.blogspot.com
PD:me leave a commentary ...

www.galaxiajuvenil.blogspot.com
www.galaxiajuvenil.blogspot.com