Tuesday 26 May 2009

Minu kord kiruda

Nu vat kõik rääkisid oma blogis muttidest ja vesirottidest - niikaua rääkisid, kui nüüd saabus see nuhtlus minu aeda ka. Sa kurramus küll. Hommikul olid kõik maasikad nii põhjalikult ülesküntud, nagu oleks keegi kartuleid mullanud - maasikad istusid kenasti vao harja peal. Sa kurramuse kurramus küll.
Oligi mul paar mutivaba aastat. Läheb sõda lahti jälle. Eelmine kord tegi loodus minu eest töö ära. Kadusid siis kui oli 2005/2006 külm talv. Kui sadas paduvihma ja siis viskas kohe -30 otsa. Ju siis külmusid ära. Ja nüüd nad paganama elukad on tagasi. Panin juba lõksud valmis.

4 comments:

Hiline said...

Kui vähegi lohutab, siis - Sa ei kannata üksi :(

elfriide tramm said...

jah.
ma lähen täna mürki ostma.

MUHEDIK said...

Meid on tõesti hulgem, terve mees/ naiskond muttide vastu:DDDD
Ja ükskord me võidame niikuinii???

isehakanud lillekasvataja said...

Mina loodan oma kassiarmee peale.