Thursday 2 April 2009

kevade otsinguil

Thela kirjutas oma blogis, et temal metsa all sinililled õitsevad. Mina vaatan aknast välja - meil siin puha lumi, jää ja vett üleajavad kraavid. Aga ega hing rahu ei andnud - seadsime siis ka pliksiga sammud metsa poole sinililli otsima. Meie metsaalune nägi selline välja - puha lumine ja mõned isegi suusatasid veel.Aga kevad on tungimas ka siia. Kraavid on vett täis:Ja osa metsaalust on lihtsalt üleujutatud:Nu ja mõnes kohas, kuhu päikest on rohkem paistnud, on sinililled lehed ka välja sulanud. Aga kuna sinilill on talihaljas, siis pole ime, et tal nii suured lehed on. Me pliksiga lausa roomasime selle pundi ümber - aga ühtki punganääpsukest ka ei näinud. Aga pole hullu - kui nii edasi läheb siis mõne päeva pärast juba - mine tea...Ja loomulikult on ka sellised kevadekuulutajad juba platsis: Oi, kus ma ei salli selliseid inimesi, kes niimoodi metsa all käituvad. Kas on siis tõesti nii raske oma jäätmed kotiga kaasa võtta?

Aga suundusime siis koju tagasi ja aias on igastahes kevad selle 3 päeva jooksul, mis ma eemal olin tunduvalt lähemale jõudnud.
Suure lumehunniku serva alt leidsin esimesed lumikellukesed:Siin pistab nina välja üks linnupiimadest: Kevadel meeldib mulle õues mõistatada ja vaadata, et kes siis jälle oma nina kuskilt välja torkab. Teinekord pean mälu värskendamiseks ka päeviku appi võtma, sest mõnikord tulevad need ninakesed sellistest kohtadest välja, kus minu mäletamist mööda ei tohiks üldse miskit seesugust olla. Siin võrkiirised:

Savisaare laugud: - nendel on isegi sildike kummalisel kombel kõrvale jäänud. Enamus silte avastasin ma sügisel trepikõrval hunnikus. Ma ei tea, mida see vares nende siltidega oma pojale õpetas - aga nendega ta toimetas ja õptlikult pojale tarkusi jagas. Võibolla õpetas tähti :D Vares pidavat ju tark lind olema :)Kurerehadel juba nii suured pungad: Ja kivide vahel õitseb sammal. Nii ilus- kas pole?

7 comments:

Köögikata said...

Hmm, kas see sinilillelehtede punt Sul hoopis metspipar pole?

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Metspipar vist jah.
Oi mina ei salli ka neid reostajaid! No mis vajadus on oma kola ja praht tarida kuskile metsa serva!

deia said...

see siuke paha pilt jah, et enamus seal metspipart - aga kui täpsemalt vaadata, siis on seal sinilillelehti kah :) - aga see oli üks ainuke koht, kus sinilillelehti paistis.

Köögikata said...

Kusjuures minule ongi see metspipar suurem vaatamisväärsus - pole veel ise oma silmaga teda metsikult metsa all näinudki. :o)

deia said...

metspipar on ilus jah. aga segaduste vältimiseks ma vahetasin pildi ära - olin eile ka ainult sinilillelehtedest pildi teinud.
aga köögikata - kui metspipart näha tahad metsikuna - siis Harku metsas teda jätkub :)

elfriide tramm said...

me leidsime eile esimese paiselehe nupu :)
aga sinililledest mitte kriipsugi..

MUHEDIK said...

No kui ma ka oma tänased pildid üles paneksin, siis ma vist ehmataksin selle kevade veel rohkem sinna teie poole. Pole ei lehti, ei paljast maapinda, rääkimata veeloikudest. Igal pool veel paks lumi.