Sunday 29 March 2009

vanasõnadest

Ütle veel, et vanasõnad on tühjad sõnakõlksud. Praegusel hetkel kehtivad minu puhul küll 2 vanasõna:
Esiteks siis: Hirmul on suured silmad
Alles eile õhtul nutsin siin ja olin paanikas - õnneks paanikaks põhjust polnud. See oli hoopis mingi kuri viirus, mis plikal sellist kõhuvalu põhjustas. Kuigi sümptomid olid väga sarnased sellele, kuidas poiss omalajal lõikusele läks. Ja ega meie pliks polnud seal kirurgia osakonnas ainus täna. Seal oli peris mitu sarnase kõhuvaluga last. Ise mõtlesin veel, et kui kõigil oleks tõesti pimesool olnud haige - siis oleks arstid vist pidanud lausa konveieri avama :). Igastahes öö tilgutite all oli möödunud rahulikult ja hommikuks oli meie pliks jälle tema ise, kes ei suutnud hetkekski paigal püsida ja nõudis õdedelt, et vaja nendega kulli ja peitust mängida :D. Kui hommikul haiglasse helistasin, siis valveõde ütles, et sellele lapsele küll käehoidjat pole vaja - tema saab ise hakkama. Aga minu süda ei lubanud teda sinna üksi jätta - pealtnäha paistab ta küll vapper ja tubli, aga eks ta ikke igatseb kellegi tuttava järgi. Igaksjuhuks jäeti ta veel üheks päevaks sisse ja ehk esmaspäeva hommikul kirjutatakse koju. Suured tänud kõigile heade toetavate sõnade eest :)
teiseks siis:
Kus häda kõige suurem,seal abi kõige lähem.
Nimelt pean ma homme Luuale sessile minema. Aga mõttes olin ma sellele juba kriipsu peale tõmmanud, sest kindlasti ei saadaks ma last nüüd lasteaeda. Ja ka haiglasse ei tahtnud ma teda mitte minutikski kauem üksi jätta. Aga siis helistas mulle ema ja ütles, et talle ongi puhkust vaja ja ta heameelega tuleb ise haiglasse pliksi juurde ja pärast kantseldab seda laatsaretti siin kodus ( poiss ju jäi ka kõhuvalusse - ega tema siis ei saanud ometi seda viirust vahele jätta). Ja et mina aga korjaku oma kodinad kokku ja asugu sinna Luua poole teele - et mulle ongi seda kolmepäevast eemalolekut vaja. Muidu hull valmis. Eks tal omajagu õigus ole kah. Nii et pakingi asjad ja kaon siit Tallinna külje alt mõneks päevaks. Hea, et ka vanaemad saavad lapselapse põetamiseks haiguslehti võtta ja nendega haiglasse jääda :)
Nii et lõpp hea kõik hea!
Ja järgmine nädal lubas juba 10 kraadi sooja :D

3 comments:

MUHEDIK said...

No näed siis:) Muidugi pabistad ju laste pärast rohkem kui enda pärast, aga kui Sul järgmine paanikahoog peale tuleb, võta vast kohe vanasõnaraamat välja:DD
Ja ilusaid päevi Luual, kahju kohe, et ise ei pea kuskile kooli minema:)

Eve Piibeleht said...

Ütleks tore, aga kuna kõhutõbedes pole ka midagi toredat, oleks see vast liig. Igatahes haigetele kiiret tervenemist ja endale kena olemist kodustest muredest eemal.

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

No näed, kui tore! Kõik on korras!
Hüva sessitamist Luual!