Friday 24 April 2009

pardisaaga

Täna lõbustasid pardid mind edasi. Ja eks ma siis kasutasin ikka võimalust ja lihvisin oma fotograafioskusi.

Mõista mõista mis see on:
Vastus: parditagumik.

Isapart oli ka täna kohe hommikust platsis. Alguses oli ikka natike umbusklik, aga kui nägi, et kaasa mind üldse ei karda, julges ka ikka lähemale tulla.
Ja lõpuks poseeris peris kenasti:
Ja loomulikult patseeriti aias ringi:Lõpuks viskas peniloomadel üle - et kaua nad kannatavad neid parte - ja ajasid nad minema: Aga 5 minuti pärast olid nad uuesti platsis ja ei lasknud penidest ennast häirida.

Õhtul läks vist kõht hoopis tühjaks, igastahes jalutasid nad nõudliku prääksumise saatel garaaziuksest sisse, kus mees parajasti minu autot parandas.
Aga mind üks küsimus huvitab - kas ma peaksin muretsema oma vesirooside pärast - nad ikka väga põhjalikult ulbivad seal tiigis.

3 comments:

MUHEDIK said...

Armas paar!
Ja vesiroosidele ei tohiks nad minu kogemuste järgi midagi teha. Mul naabri tiigil elutsevad vahel mitu pardiperet ja vesiroosid kenasti koos.

Kadakas said...

Väegade lahe pilt sul õnnestunud - see startiva pardiga, kui suuremaks klikkida!

isehakanud lillekasvataja said...

Minu teada ei tee part muud paha kui kakib tiigi kalda täis. Aga minu meelest pole see suur viga. Taimi nad ei kisu, ainult kurja vetikat söövad