Wednesday 22 June 2011

suve algus

Suvi saabus suure paugu, kärtsu ja mürtsuga. 5 sekundiga olin läbimärg - nagu oleks ämbritäis vett - ahh, mis ämbritäis - terve mitmesaja liitrine vaat - kaela kallatud. Olin sel hetkel sellises kohas, et varjuda polnud kuskile - ja nii ma siis alistusin ja jalutasin vihmas. Autoni jõudes oli tunne, et hambad on ka vett täis :) Kahju, et shampooni ja pesupulbrit ei taibanud kaasa võtta - muidu oleks ennast ja riided ka kohe puhtaks saanud :)

Iiriste õitsemise aeg on ka siis meite kanti saabunud. Aed- iiriseid mul pole. Ja siberlased kohe kohe avanevad - aga esimesena avanes birma iiris - ehk Muhedik tuvastab ta lõpuks ära ka :). Kahju, et ei õnnestu seda musta sametist tooni kuidagi pildile saada:
Amorfa on tänavu õisi paksult täis - jälle must:
 Ja mõned roosid ka ikka. Õisi on tänavu rohkesti, aga nad on kuidagi väiksemad kui tavaliselt. Arvan, et sellest kuumalainest:




Nädalavahetusel sai üks trett ka lõunaosariikidesse tehtud. Järvselja, mis esimese hooga autoaknast tundus, et ähh - pole siin midagi. Aga kui autost välja sai pakutavat uudistama, siis olekski jäänud sealt potte autosse tassima :). Vahepeal ähvardas mind oht, et ei mahugi enam auto peale :).
Savisaare pojengid võtsid sõnatuks - hea, et laugud juba lõpetanud olid - muidu, ei tea, mis oleks võinud juhtuda :D Savisaare juures olen ennem ka paar korda käinud, aga mitte kunagi siis kui pojengid täisõites. Vapustav vaatepilt:
 Kui juba, siis juba - Savisaare juurest otse Kähri juurde. Kuigi juba neljandat aastat järjest jäin ilma hostast, mille järgi ma tema juurde tegelikult läksin - pole hullu - eks siis tuleb ka viiendat korda tagasi minna :) Aga selle eest sain sealt 3 siberlast, kes Kähri poolt kohe otse peenrast välja said kaevatud ja minu poolt pühapäevases lausvihmas maha istutatud :) Panen siia nimed ka kirja - nu nii igaks juhuks - kui muu nimekiri peaks kaotsi minema ( minuga ikka juhtub seda aegajalt)
`Simple Gifts´
`Lemon Veil`
`Regency Belle`
Eks pilte saab järgmine aasta ehk näha :)
Aga siis tuli päeva maiuspala - Muhedike aed. Võimas! Alati, kui ma seal käin, olen lummatud. Kahjuks ei olnud valgus pildistamiseks enam kõige parem. Ja siberlastest klõpsitud pildid ei tulnud välja. Aga üldpildid:


Suured tänud Thelale, et ta mind auto peale võttis Ja Muhedikele super sooja vastuvõtu eest!

3 comments:

MUHEDIK said...

Meil jäid küll äike ja padukas veel kevadesse, ju ta siis hiljem teieni jõudis. Aga vett tuli ikka hirmsat moodi alla, meie järvepind tõusis paari tunniga üle 5 cm, see aga tähendab mitut tonni.
Ilusat jaaniaega Sulle ja Su perele!

Eve Piibeleht said...

Hmm...see amorfa, kuidas ma seda ei märganud :).

MUHEDIK said...

See veigela kui ta jalad alla võtab, on Weigela japonica `Dart`s Colordream`