Tuesday 29 June 2010

29.juuni

Mõnusalt soe on, ütleksin isegi, et kuum. Meile siin Eestimaal ikke antakse - kui on külm - siis on nii külm, et hambad lõgisevad. Ja kui on soe, siis ikka nii kuum, et sauna pole vajagi - higi võtab lahti 5 m kõndimist. Aga ma ei jorise, sest mis võiks veelgi parem põhjus looderdamiseks olla kui kuumus - sest kes see hull ikka ennast siukse palavusega tapma hakkab eks. Palju mõnusam on ju istuda jalad vees ja ennast jahutada või lebotada läpakaga õunapuu all ja plaane teha. Tundub, et seeaasta ongi ainult plaanipidamise aasta - tegudeni vist ei jõua. Nu ei tule seda vaimu peale. Ja kui ei tule, missiis - vahest tulebki aeg maha võtta ja lihtsalt olla. Eks siis kui see vaim jälle tagasi tuleb, saab rabeleda topelt :)
Üks huvitav õitsev põõsas. Amorfa - peaaegu mustade õieküünaldega. Pidavat ka hirmus kümaõrn olema - sellel aastal ei mingeid kahjustusi. Eelmine aasta istutatud ja nüüd siis esimesed õied:
Seda lille ikka tunnete - kui kultuursena aias ei kasva, siis peaaegu igas aias peaks ta umbrohuna küll olemas olema:
Kes küsisid mu käest kevadel mürikaaria pistikut - eile just vaatasin - praegu on õige aeg rohtsete pistikute tegemiseks - hakkavad juba vaikselt puituma. Tulge järgi.
Ja siis on mul veel ämbrites vesiroosi juurikaid: roosasid (3 sorti) ja valgeid - äkki keegi on huvitatud - tahaks sellest ämbrimajandusest lahti saada. Muidu pean nad komposti viskama.

8 comments:

Köögikata said...

Ma katsun järgmine linnapäev tulla. Täna kahjuks ei jõua, sest pean kindlaks kellaajaks tagasi kiirustama. vesiroosi(de) järgi siis. :o)

isehakanud lillekasvataja said...

Mul hakkab ka Sinu aia vastu huvi tõusma. Tahaks hirmsasti ka selle aia suurt plaani näha a :( Sa elad nii kaugel

Tasa ja targu said...

Vesiroos kõlab küll väga ahvatlevalt!

MUHEDIK said...

Hmmm, ma küll ei saa kuidagi praegu neile järgi tulla:( Plaanis on küll see augusti teine nädalavahetus, ehk ikka hoiad mõne nutsaku senikaua alles

deia said...

Muhedik, sinu omad istuvad ilusti pottides ja tiigis - mul lihtsalt rohkem ei mahu sinna tiiki neid potikesi:)
Ja mul plaanis juulis üks dessant Lõuna-eestisse, kui kõik plaanidekohaselt läheb, seega ära siis imesta, kui mõnel hommikul väravatagant vesiroosid leiad :D

deia said...

Naana - kui Tallinna kanti lähiajal satud, siis hüppa läbi ja saad oma juurika kätte - ega ma eriti ei raatsi kah neid sinna komposti visata - aga nu mis sa teed, kui soovijaid pole :)
meiliaadressi leiad siit blogist, minu nime alt ka

MUHEDIK said...

Eeee... kuule, meile pääseb jalgväravast ikka sissepoole kah:), hunnikud vähenevad tasapisi.

A pildil peaks olema kortsleht.

Tasa ja targu said...
This comment has been removed by the author.