Saturday 26 July 2008

See postitus pidi siia tulema juba eile. Kõik pildid olid kenasti üles laetud ja pikk jutt ka juurde kirjutatud ja siis otsustas Blogger.com lihtsalt aja maha võtta ja läinud mu üllitis oligi. Ei vea minul kohe selle tehnikaga - aga eks ma ise ka totu veits. Eile mässasin pool päeva selle Movie Makeriga - nu ma tahtsin ju ka sellist kena videot teha nagu Hilisel - et muusikaga ja puha. Aga aru ma ei saanudki, mis ma lõpuks valesti tegin - sest minu videotel jäid pildid nagu oleks tegemist häguste negatiividega. Ja kuhu see muusika veel pidi minema...? Aga jah - lõin praegu käega- sügisel lasen poisil endale selgeks teha. Praegu ju nii mõnusad suveilmad, et ei tahaks kogu aeg toas arvuti taga istuda. Ja see ega see slaidivaataminegi ju paha pole. Muusika saab igaüks ise omale arvutist või raadiost juurde lasta :D

Panen nüüd mõned pildid mu selleaastastest uustulnukatest - lasksin neil ka lõpuks mõne õie lahti teha, enne kui vaasi lõikasin:

Rhapsody in Blue - ilus sinakas lilla








Mr. Lincoln - sügav tumepunane. Tema tegelikult juba möödunud aastast, aga seeaasta lasksin esimest korda õitsema.

Falstaff - tema üks nendest sellekevadistest uustulnukatest Garden.eest. Fantastiline värv! Loodan, et see põõsas ikka kosub ja talve üle elab.
Pirouette- möödunud sügisel ostetud. Imearmas põõsasroos. Tema kroonlehed on pealt punased ja alt valged - see annab eriti huvitava õie. Pean teda ainult ümberistutama sügisel - tahaks ta teise koha peale, kus teda veel paremini näha oleks.

TopMarks - ainuke roos mis mul möödunud talve üle ei elanud. Ei saanudki aru, mis teda vaevas - välja ta igastahes läks. Aga kuna see särav oranz värv mulle väga meeldis, ostsin kevadel uue. Nüüd kenasti kosunud juba ja õitseb kui pöörane.
Kevadel toodud kolmest imeelukast ( Rubus Illecebrosius) on nüüd üks õitsema hakanud - ehk saab marja ka ära proovida. Kui just penid enne jaole ei saa ja ise esimest degusteerimist ei tee.

Ka äraõitsenud õis on ilus. Kas tunnete ära, kellele need kuuluvad?



Diabolo seemned

Ja ütle veel, et umbrohi ilus ei võiks olla :D
Kassitapp ja tuhkpuuhekk.

3 comments:

Kadakas said...

Mu kindlameelsus oma aeda roose mitte tuua kipub viimasel ajal kõikuma lööma - su kaunitare imetledes veel kiiremini. Armsad!

Köögikata said...

Kas see äraõitsenu pole äkki mingi kurereha?
Armsad roosid jah, eriti võlus mindki see punane alt valgete kroonlehtedega.

deia said...

köögikata - ei ole kurereha. Kuna keegi rohkem arvamust ei avalda- siis ütlen ise, et see on moosesepõõsa äsja õitsemise lõpetanud õis.