Thursday 17 July 2008

Arte y pico


Olin paar päeva arvutist eemal ja suure üllatusena avastasin täna, et Hiline on mu blogi ära märkinud ja mulle lausa virtuaalse auhinna edastanud. See lõi mu täitsa pahviks ikka ja ehmatas ära. Sest ma omaarvates pole eriline sõnaseadja ja aianduses ka alles koban nö pimeduses. Ma isegi arvasin, et ega keegi eriti mu blogi ei loe - rohkem iseenda jaoks siin jutustan. Ja hea ka edaspidi vaadata, mis millalgi toimunud on. Aga suured suured tänud talle - pean ütlema, et see tõstis mu enestunnet ikka kõvasti :).
Ma pole suur netis tuulaja. Ja eriti blogisid ei loe, lihtsalt ei jätku aega selleks. Aga mõned blogid on, millel ma silma peal hoian ja paar korda nädalas külastan. Tahaks anda selle auhinna ka Hilisele ja Muhedikule - aga reeglid vist ei luba tagasi saata ja sama auhinda teistkorda anda?Märgiks siis ära 4 blogi, mida ma piilumas käin:

Turkestanica aastaring lillepeenras - väga mõnus blogi ühe talumaja ja aia uuestisünnist

Trummi aiapäevik - huvitav lugemine ühe aia sünnist. Ootan juba järge tiigiehituse loole. Ja arvan, et ma siis kui tiik valmis on, võtan su kutse vastu ja tulen vaatan oma silmaga üle :)

thela - arvan, et ta ei teagi, et ma tema blogi piilumas käin. Väga mõnus on tema huumorimeel ja ellusuhtumine. Tema blogi lugedes, tundub mulle teinekord nagu oleks ta minu mõtted kirja pannud - ainult mina ei oska nii kenasti neid sõnastada. + roosiarmastus on tal ka :)

Kadaka aiapäevik - huvitav lugemine ja ilusad pildid.

*Andes seda auhinda, ei nõua ma kandidaatidelt osalemist :) See on vabatahtlik*
1) Vali 5 blogi, kes sinu arvates väärivad seda auhinda loomingulisuse, disaini, huvitava materjali ja samuti panuse andmise eest blogide maailma, olenemata keelest.2) Auhinna andja lisab postitusse iga saaja nime ja lingi tema blogile.3) Iga auhinna võitja paneb auhinna oma lehele ning lisab lingi, kellelt see auhind on saadud.4) Auhinna saaja ning andja lisavad oma postitusse ka lingi "Arte y pico" blogile, et oleks teada, kust see auhind on alguse saanud.5) Auhinna andmisel kopeeri need reeglid oma postitusse.
You have to pick 5 blogs that you consider deserve this award for creativity, design, interesting material, and also contributes to the blogging community, no matter of language.2) Each award has to have the name of the author and also a link to his or her blog to be visited by everyone.3) Each award-winning has to show the award and put the name and link to the blog that has given her or him the ward itself.4) Award-winning and the one who has given the prize have to show the link of "Arte y pico" blog, so everyone will know the origin of this award.5) Show these rules.

1 comment:

elfriide tramm said...

Oh issand! ma olen ikka täüiega pahv... ja mida ma nüüd edasi peaks tegema?