Tuesday 29 March 2011

29.märts

Järjekordselt tuleb tõdeda, et aianduskeskused on ühed saatana sigitised. Nu kuidas  muudmoodi seletada seda külgetõmbejõudu, mis neil on.
Sõidan mina täna rahulikult Jürist mööda Tallinna ringteed kodupoole. Kena sirge tee - aga mingil kummalisel kombela avastan ennast äkitselt Hansaplandi ukse taga. Ausõna - mul polnud pisimatki kavatsust sinna minna. Ja pole õrna aimugi kuidas ma sinna sattusin. Nu hääkene küll, kui juba ukse taga - läheme viskame pilgu peale ja ostame need turbatabletid ära. Kuna ma raudkindlalt teadsin, et mul pole midagi vaja ja ka kõik vähegivõimalikud kohad on ära planeeritud, siis astusin üsna rahulikult sealt uksest sisse. Uudistasin ja tõdesin, et närv peab vastu. Aga kurramus - kassa juures avastasin, et ikka on korvi pugenud mõned tegelased. Nu kui siin pole mitte kuradi käsi mängus - siis kes veel? Aga nüüd olen selliste huvitavate tittede omanik: Bulbine frutescens medicus. Eestikeelset nime ei eksisteeri. Guugeldades leidsin küll, et Plantex on ta vägivaldselt kriinumiks tituleerinud. Aga üks igavesti põnev ja kasulik taim tundub guugli andmetel olevat. Hansaplant müüs neid maitsetaimede pistikutena. Nu ja kui juba siis juba - paar pelrgooni `Angel Eyes Bicolor`titte tulid kah seltsiks kaasa. + veel üks huvitav uudistoode : Substral® Miracle Gro®  Igasugustes foorumites on seda taevani kiidetud. Ma siis mõtlesin ka proovida.
Ehh mind ja minu nõrka iseloomu :D
Ma siin tõsiselt kaalun pangakaartide mehele hoiuleandmist.

5 comments:

Köögikata said...

:o)))))))))))
Ju neil siis oli uut kodu vaja.

Hiline said...

See lill on juba ammututtav taim. Ma guugeldasin ka, et mille järgi plantex ta Kriiniumiks nimetas, meil kutsuti teda kodus kassisabaks (sk. nimetusest katzenschwanz) või kriimurohuks. Ravimtaim, aga peab natuke ettevaatlik olema, tiba toksiline ja mõnel võib tekitada nahaärritust. Aga toalillena väga ilus.
A neid Supstral´i väetisi olen ka kasutanud, soovitan lugeda mitte eestikeelset, vaid pakendi originaalteksti, neid väetisi tehakse mitmeks otstarbeks ja sildid võivad olla eksitavad (mu mees tõi eelmisel kevadel aia üldväetise (nagu sildil kirjas), mis tegelikult muruväetis suurema koguse rauaga (sambla hävitamiseks), Substral rodoväetis on astilbedele väga hea.
Rohkem meeldivad mulle Compo juurestimulaator (meil müügil muruväetise sildiga) ja väetisetabletid, mida ma panin viljapuude- ja marjaistikutele istutusaukudesse.

isehakanud lillekasvataja said...

Vat huvitav. Mina olen see aasta kuidagi ahvatlustevaba. On küll huvitavaid taimi vasakul ja paremal ja internetis ja kataloogides aga tellisin oma roniroosid ära ja muud nagu polegi enam vaja

MUHEDIK said...

Sa oleksid võinud minu sinna HP saata, ei mingeid kiusatusi:)ja iseenesest ei poe mulle korvi kohe mitte miskit. Isegi nende väetiste suhtes olen ma jube umbusklik, puha keemiafirmade kasumijaht, sisud samad, reklaamid ja pildid uued.
Aga vat arvutist tuleks mind küll kaugele hoida. Ma olen küll juba igatsugusemat kraami endale kokku ahminud, aga miskipärast kipuvad sõrmed ikka sinna Keskameerika aeda ja siis tahab süda seisma jääda.

Tsiil said...

Mul hoopis teine viga, mina ostan viimasel ajal aiaraamatuid kokku.
Lõpuks kuulun ka laiskade aednike klubisse, ostsin selle raamatukese koju. Randoja-Mutsu raamatuid vahin juba pikemat aega.
üritan välisilma raamatuportaalidest kaugemale hoida, sest nendega võib alt minna küll.
Nädalavahetusel hakkan lumetõrjet tegema :)