Saturday 6 March 2010

Üllatus

Täna potsatas mu meilboksi sibullilled.com kataloog. Ja kuda see Trumm nüüd täpselt ütleski: uisaprse! pardon my french! - no on ikke hinnad!!
Ja kuigi mõned tundusid vägagi ahvatlevad olevat - siis tuginedes oma varasematele kogemustele, kui see seltskond veel teise nime (Sunwalk) all oma kaupa müüs, siis nende käest tellida küll ei julge. (viide minu nutulaulule päevaliiliatega). Ja eriti veel selliste hindadega ei tahaks alt minna.

Ja Muhedikult saadud Lagodehhi pojeng seal kataloogis täitsa olemas ja siukse hinnaga :O - Muhedik - sa oleks võinud mind möödunud aastal ikke tõsiselt koorida :DD

9 comments:

Eve Piibeleht said...

Hinnad on tõesti...iik. Tellima küll ei kipu.

Köögikata said...

Ehh, mina ei klikanud sellele lingilegi mitte, sest hakkas vastu, et isegi sellist lakoonilist lühikest lauset ei suudeta grammatiliselt õigesti välja kirjutada. Lasknud siis kellelgi üle kontrollida. Ma saan aru, kui ülipikas tekstis on mingi apsakas sisse sattunud, aga mõnesõnaline lause...Niimoodi küll omale kliente ei värvata.

mugwalc - peaaegu nagu sunwalk :oP

MUHEDIK said...

Ära telli! Asi pole ainult hindades, pigem sordiehtsuses.
Ma ka vaatasin seda lehte.

USAst isegi koos nende tollide ja muude lisadega ei tule sääraseid hindu kokku ja Euroopa firmades on ka palju huvipakkuvaid asju mitmeid kordi odavamalt. Ja mitte kunagi ei peteta sortide või liikidega.

Mis minusse puutub, siis mina oma lilli pole rahaks vahetanud ja sõpru ei koori:) Ju selle põhimõtte järgi elamise tõttu jalutavad nii mõnedki haruldused ise väravast sisse:).

MUHEDIK said...

Panen Sulle siia ühe aadressi. Äkki kulub ära
http://www.tamberg.homepage.t-online.de/index.htm
Tal pole ostukorvi süsteemi. Kui miskit tahad, saadad meili.
Tutvu

Eve Piibeleht said...

Need Tambergi siberlased on küll lummavad. Aga ma lubasin sel aastal mõistlik olla.

deia said...

Muhedik - ega ma ei kavatsenudki sealt tellida - esiteks need hinnad on ikka üle mõistuse ja teiseks on selle seltskonnaga väga halvad kogemused. Rohkem samasse ämbrisse ikka ei astu küll:DD

Aga jah see link - nu ole sa tänatud. Mul juba silmad nagu mingil multikakangelasel - pool meetrit näost eemal ja pilluvad sädemeid.
Aga õnneks on seeaasta see masu teema. Ja teiseks peaksin ma kuskil mõned miljonikesed sisse vehkima, et kõigepealt endale maad juurde osta, et kuhu siis kogu see ilu maha istutada. Aga jah kuna miljoneid kuskilt ei paista, siis jääbki üle seal lehel käia ja suud vesistada :D

MUHEDIK said...

Sa võid pool oma tellitud kraamist ju minu juurde istutada:DDD niikuinii lubasid vaatama tulla:), näed siis enda omasid kah:)

Eve Piibeleht said...

väga hea idee...ma võin ka umbes pool hektarit eraldada inimestele, kes hirmsasti tahavad midagi istutada, aga pole kohta :D

Hiline said...

Laiutage aga oma maalahmakatega, me paneme deiaga ajud tööle ja hakkame korrusaeda rajama :DDD
Kui mu mehed kevadel puuriida eest ära veavad ja ma nad juba varakult kive tooma saan, siis hakkan "sisustama" seda kohta, kus oli kavas ka õppepäev läbi viia. Nul see koht juba ammu mõttes laagerdunud, juba osa istikuid olemas ja tellitud ja planeeritud tellida.
Aed aias.