Sunday 28 February 2010


Vat just siukse lumehangekese keerutas viimane tuisk meie garaazikatusele. Kõrgust ca 2 m. Silma järgi mõõtes ca 20 kanti. Pildil on küll pool ainult järgi. Teise poole viskasin eile katuselt alla. Täna siis oli käes selle kord. Kui arvestada lume keskmiseks erikaaluks 400kg/m3, siis järelikult 8 tonni seda WFS sai 2 päevaga ümber liigutatud. Jube töö. Ja nagu kiuste on meespere alates pubekast ja lõpetades vanaga ennast kenasti haigeks suutnud. Ja kui mehed haiged on - siis nad ju kohe surevad. 112 peab telefonis valitud olema ja igaksjuhuks võiks selle musta auto ka ää tellida :D Aga nagu keegi ütles - Thela vist- eesti naine on tugev. :DD
Viimased labidatäied olid küll rasked. Nüüd olen nagu sült - siuke pehme ja värisen :D. Ja viimane mõte oli, et kui ma veel peaksin seda lumelabidat käes hoidma - siis kolin parem korterisse. Mees irvitas sellepeale, et kuhu ma siis oma põõsad ja muud tuustakad panen - lubasin siis need potiga kaasa võtta :D. Aga jah, niipalju ma ennast tunnen, et ennem elan telgiga metsa all, kui kuskile korterisse lähen:D
Ja homme on kindlasti juba see orjatöö meelest läinud.

Aga ilmajaam lubab jälle külma ja lund - oijahh

5 comments:

isehakanud lillekasvataja said...

Aga las tuleb! Saabki bikiinihooajaks saledaks!

Köögikata said...

Ega ikka ei saa küll - ma olen selle talvega 3 kilo juurde võtnud!!!! Täielik müstika.

Hiline said...

:) Minu omal vist lumekühveldamise puudus organismis - no mitte ei saa aru, mis mõte on ühte hange teise hange otsa loopida?, iseasi kui oleks laiali visanud lumevabale teele, et kiiremini sulaks.

A´talvel kogutud pekid? Las kogunevad, muidu ei jätku energiat sügiseni :)))

MUHEDIK said...

Me veendusime üsna varsti, et mitte kunagi pole mõtet väga korralik olla. Peale xxxyyy tuisku ei kaevanud enam rohkem lahti kui lühikese rajakese autoni. Jalutada võib maanteel kah.
Ja enne katustele jõudmist tegi tuisk kõige suurema töö ise ära, lennutas lume naabri katustele vist:)või hoopiski põhja poole. Ja nüüd on juba päikese käes kord.

Meestele anna mingit dopingut, lendavad voodist nagu raketiga ise katustele:) Ja selle rassimisega oleks nad kohe terved ka olnud - higistamine aitab haigustest võitu saada

elfriide tramm said...

ohjeerum. jaaaaah, ma käisin ka korduvalt katuseid mööda. algul oli natuke hirmus, pärast harjus täitsa ära :)