Saturday 31 May 2008

Täna Jänedal see sama leedukas müümas - ma siis kohe haarasin nööbist kinni ja uurisin, et mis ladina keelne nimi sellel taimel on. Rubus illecebrosus - eestikeelne taimenimede andmebaas annab vasteks maasikvaarikas. Googeldades kaevasin välja, et mõnes kohas pidavat lausa invasiivseks muutuma. Nuhh juurestik oli tal küll tugeva ja maaalune risoom oli vägev. Peaks talle igaksjuhuks mingi tõkke ette panema - muidu pärast terve aed maasikvaarikat täis ja ei jõua ennast ära kiruda.
Aga seda ennegi juhtunud, et ma suure õhinaga mingi taime koju tassin, millest pärast suure peavalu saan :). Kasvõi näiteks punaselehine jänesekapsas - aga lohutuseks mulle on see, et ma ainuke loll pole :P
Eile sai siis kõvasti muru niidetud - õigemini võilillevarsi muruniidukiga taga aetud, sest muru seeaasta nagu polegi - kasta või ära kasta, ikka selline õnnetu hõre ja kollane ja kuivanud. Tavaliselt on selline pilt meil juuli lõpus-augustis. Huvitav kas sellel aastal on juuli lõpus puhta must maa siis? Ennustavad ju veel ka erakordset kuuma ja kuiva suve. Aga võilil tunneb ennast vaatamata põuale suurepäraselt. Nu vähemalt on võilille lehed rohelised ja midagi muru asemel niita:)

Kui teistel istuvad linnukesed aia peal ja laulavad, siis meil on sellised laululinnud:
See siis meie naabrivanahärra (13 a), kes minu daamede juurde kosja saabus. Kusjuures ka mu penid just mitte kõige nooremad pole (7 & 12). Aed on meil 160 cm kõrge ja tavaliselt see naabri vana peni ainult magab ja eriti liikuda ei jõua. Aga ütle veel, et vana obene kaeru ei taha. Miskipärast ainult hakkas vanahärral jube kiire kui ma suure sõjakisa ja rehaga kohale saabusin :P


1 comment:

Kadakas said...

Maru huvitav tegelane - maasikasvaarikat mõtlen. Kui ta nüüd suvel viljuma peaks, räägi maitsest ka!