Thursday 1 May 2008

30 aprill aias ja metsas

madal priimula - ainuke, mis priimulatest minu aias kasvab. Olen proovinud ka teisi priimulaid kasvatada - aga kõik kaovad.


kevadmagun `Multiplex`- S.Savisaarelt paar aastat tagasi tellitud. Puhasvalged imearmsad lillekesed

Võsa ülane `Mart`s Blue`- S.Savisaarelt
üks vähestest tulpidest, kelle hiired alles jätsid. Sügisel sai maha pandud üle 100 erineva tulbisibula - hiired tegid puhta töö.


Hüatsindid - need hiirtele ei maitsenud.

siberikoerahammas `Zoja` - samuti S.Savisaarelt
Armas siniste õitega sibullill. Aga mis ta on.....? Äkki keegi teab. Teist aastat mul aias ja paljuneb väga jõudsasti. Pildilt ei tule ta intensiivne sinine värv kahjuks esile.

Roosi lehed juba nii suured ja seda 30.aprillil:)
Kanepilehine ristirohi on oma võrsed välja ajanud.
Võilill on ikka võimeline igalpool ja igasugustes tingimustes kasvama.
Täna koertega metsa minnes, haarasin fotoka kaasa ja klõpsasin mõned pildid.
Väike kannike
Vahtra õis


Valge ja kollane võsaülane - metsaalune on täis



Hobukastan kohe-kohe õitsema hakkamas












See on üks huvitav puu. Äkki keegi tunneb õie järgi ära?






Toomingas läheb kohe õitsema. Mul vanaisa ikka rääkis, et kui toomingas õitseb, siis sellel ajal on veel öökülma oodata. Vaatame siis, kas vanarahva tarkus peab paika, või on meie loodus juba nii segi omadega.

Võimas lehis. Alati kui ma suuri ja võimsaid puid vaatan, on mul kahju, et minu aiake on nii väike, et sinna lihtsalt ei mahu suured puud. Aga eks siis saab käia neid mõisapargis imetlemas.












3 comments:

Kadakas said...

Oi, kui vahvad tegelased sul aias on! Kevadmaguna olemasolust polnud varem aimugi.

isehakanud lillekasvataja said...

See sinine on õrn ülane. Tahtsin teda kunagi omale ka aga välja läks.
Aga muidu: tere jälle blogima! Sa oled siin juba pikalt kirjutanud, ma ei teadnudki!

deia said...

Ma juba tuvastasin ise ka - aga las ta olla blogis päälegi muutmata - siis kunagi hiljem hea vaadata oma rumalust :)
Mul see blogimine käib niimoodi hooti, kui miskit kirjutada on, siis tulen ja panen kirja. Ma nagu loodus, et kevadel ärkan ellu ja saan energiat, sügisel jälle jään tuttu - siis nagu polegi midagi kirjutada.