Saturday 1 October 2011

Täna tuleb vist öökülm

Hetkel kraadiklaas näitab 5 kraadi kõigest. Ja jube külmaks läks peale päikese loojumist. Aga eks ole juba aeg kah. Oktoober ju juba ja siiamaani pole kübetki külma teinud. Aga täna oli fantastiline ilm jälle. Selline mõnus ja parajalt soe. Roosid said kõik puhastatud - homme valan neile mullahunnikud kaela - siis saab selle töö tehtud. Täna käisin pritsiga ka kõik okaspuud ja roosid üle. Pojengid ja floksid said kah oma jao. Nüüd olen juba 2 aastat floksidele sügiseti seenetõrjet teinud - ja enam pole jahukastet neil esinenud. Muidu varasematel aastatel nägid nad ikka suht õnnetud välja.

Ja esimest aastat nägin ka oma lursslille õitsemise ära:
On ikka ilus küll. Eelnevatel aastatel on alati sügis enne peale jõudnud kui tema õitseda ja pole nagu siis enam aeda erit asja. Ta mul kasvab ka sellises nurgataguses kohas, kust aknast teda ei näe. Samas ei ole ma talle teist kohta suutnud aias leida, et ka aknast teda sügiseti näha saaks.  Peab ikka kevadel ta ümber kolima - muidu ainult naabrid näevad ja mina ei näegi :D

1 comment:

Köögikata said...

Juba teine blogi, kus ma lursslille imetlen.
Meil on hetkel veel 11 kraadi, loodetavasti meri päästab külmast.