Tuesday 23 February 2010

veikene jorr

Kui nüüd ausalt kõik ära rääkida - siis on mul sellest paganama lumest totaalselt kõrini. Täna olen kella 8. hommikul juba rookinud seda FWS - i - aga seda kurramuse valget ollust tuleb sealt taevast ikka veel juurde. Aitab küll. Enam ei taha. Nüüd tahaks juba rohelist värvi näha ja kollast ja punast jne. Aga samas ilus oli see talv küll - pole miskit paha öelda :D. Ja nüüd lubab nädalavahetuseks plusskraade ja vihma - jestas - siis upume vette. Arvata võib, et meie tänav on siis autodega läbimatu - ainult paadiga või siis kalipso selga ja need lõua alla ulatuvad kummikud jalga. - huvitav kust neid saab?
Lasin auru välja - nüüd lähen roogin edasi.

8 comments:

lepatriinu said...

Ma pidin Thela hommikul autost välja viskama, kui ta mulle meelde tuletas, kuidas mu homne töövaba päev kenasti sisustatud on hhrrrr...

lepatriinu said...

Kui üldse täna koju tagasi pääsen...

isehakanud lillekasvataja said...

ei sa pääse!

MUHEDIK said...

Sa teed küll täiesti asjatut tööd:(

Ma ei tea, mis sealpool toimub, aga meil on padusadu, kui sedasi võib lumesaju kohta öelda ja hullem tuisk kui nädalavahetusel.

Hiline said...

Minul kallab veel lund alla - kõik see, mis nädalavahetusel ära puhuti, saan täna topelt tagasi, lisaks see, mis taevast tuleb.
Juba lumest ja talvest täitsa siiber, nüüd uudishimulik - kui see lumi kõik ära sulab, kas tõuseb jõgi hanemajani?

Nodsu said...

Mina olen olukorraga leppinud, nuriseda ju võib, aga ei me ilma muuta saa, vaid enda tuju läeb sandimaks. Ehk on suuskadest abi, ehk et peaks talvelt võtma veel viimast, mida võtta saab ;) Öeldakse, et ega tali taeva jää... samuti ei see kevad ja suvi tulemata jää... Üks kuu veel ja siis juba läebki paremaks-soojemaks-ilusamaks-mõnusamaks... :)

Köögikata said...

Noh, selleks korraks sai lumesadu otsa. Vähemasti meiekanti enne järgmist neljapäeva ei luba enam sadu. Sula küll nädalavahetuseks. Aga siis läheb jälle külmemaks, nii et suurt uputust vist veel ei tule.

HelveL said...

palju-palju õnne Sulle kooli eduka lõpetamise puhul!

loodan, et saad sel alal tööd. see amet sobib Sulle! vaatasin Su haljastusmaketti ja minu arust oli see tõepoolest väga hea.
ole aga julge, paku end erinevatesse firmadesse välja või võta ja tee ise enda firma. Sa oled hakkaja tüüp ja vead välja!

kaunist lumerohke talve jätku! (must huumor!)