Monday 5 October 2009

Parandamatult haige

Nonii - nüüd siis sain endale diagnoosi - parandamatu. Mitte midagi teha ei anna. Ravimatu. Selle kurja viirusega nakatas mind kallis grupiõde tänutäheks suvise tuuri eest. Õnneks pole ta surmav, küll aga mõrv rahakotile. Hea, et masu on :)). Kusjuures veel kevadel olin ma täiesti kindel, et selle viiruse vastu olen ma immuunne. Aga ju siis tänavune vihmane ja tuuline suvi nõrgestas mu vastupanuvõimet. Mu tädi põeb seda juba mitu aastat ja kõik mu naabrinaised. Siiamaani vaatasin neid kaastundega kõrvalt. Ja nüüd siis ka mina. Ahjaa - mis kuri viirus see on - vihje on blogipäises.

3 comments:

Köögikata said...

Tere tulemast meie palatisse ;o)

MUHEDIK said...

:DDDD
Hee, mul on neid kolm, aga rohkem mitte üks teps (kui just ei kingita). Mitte viiruseid ega baktereid, orhideesid ikka:)
Aitab neist teistest kroonilisetest nakkustest küll

Eve Piibeleht said...

Mulle kingiti ka täna üks neist viirustest - dendrobium. Kaks kuukinga on kodus veel. Ja mu uues kabinetis on VÄGA PIKK aknalaud.