Saturday 17 October 2009

Natukene Luuast

Nädala keskel sai jälle ühe sessiga Luual ühele poole. Tundub, et tuleb hakata otsi vist kokku tõmbama. Järgmine kord juba ehituse kutseeksam ja ehituse lõpueksam. Prr - seest võtab õõnsaks kui sellele mõtlen. Eelmistel aastatel on ikke peris palju läbi kukutatud. Hindamine pidi üsna karm olema ja eksamikomisjon eesotsas Grishakovidega üsna halastamatud. Aga nuhh - kui ei proovi siis....
Avastasin, et mul Luua arboreetumist ja puukoolist polegi ühtegi pilti klõpsatud. Proovisin siis ka Luua sügist pildipurki saada, aga sellel aastal on sügisevärve vähe.

Luua arboreetumi sissepääs:


Arboreetumi puukool:


Tokio kikkapuu Euonymus hamiltonianus Wall. var. yedoensis täies ilus. Selle puu seemik kasvab ka minu aias - pisike veel, sellel aastal ainult 1 õisik oli ja selle suutsid ka penilased nahka panna:

Nii võib juhtuda kui põhiliik võimust võtab:

Salix ×sepulcralis (Salix alba 'Tristis' × Salix babylonica) hirmsasti meeldib mulle see paju, kui ma suudan välja mõelda, kuhu ma ta oma aias mahutada võiksin, siis kuu aja pärast toon toika ja torkan maasse:


Ka hääbumine võib ilus olla: Tegelikult on mul natukene kurb tunne, et see Luua etapp läbi hakkab saama. Veebruariks peavad lõputööd valmis olema ja kaitsmine. Meil on vahva grupp, toredad õppejõud. Ja üleüldse meeldib mulle oma ajusid natukene liigutada. Ma vist kuulun sinna kategooriasse - eluaegne õppur:D. Kusjuures noorena ei meeldnud mulle üldse õppida.

1 comment:

MUHEDIK said...

Ma olen alati seda Luua arboreetumi armastanud, et puukool on seal üsna kehvaks jäänud, siis paar aastat polegi sinna saanud. Nüüd ajasid uuesti isu peale:)
Edu Sulle, head põrumist ja hoian pöialt, et kõik laabuks hästi. Kui Sul on hirmus kahju lõpetada:D, - ma siiski ei soovi, et Sa ka tegelikult põruks, mis siis, et sedasi saaks ju seda õppimiseaega pikendada.