Saturday 12 September 2009

Mõtlen juba kevadele

Sügis pole veel õieti alanudki, aga mul juba keerlevad mõtted järgmise kevade juures. Ja kuigi ma lubasin endale, et enam ühtki uut roosi aeda ei too lähema 4 aasta jooksul. Siiski on 1 veel puudu.:

Foto pärit siit:

Maria Lisa imekena roniroos, võib proovida kasvatada ka suure maaala pinnakatjana. Külmakindel. Õitseb kahjuks ainult 1 x maist juunini.

Vaatasin, et Joostil ta tootenimekirjas täitsa olemas - eks siis tuleb sealt nüüd esmaspäeval, kui Luuale minek on, läbi hüpata.

4 comments:

isehakanud lillekasvataja said...

Hästi armas roos! Kahju jah, et ta ainult varasuvel õitseb, siis mul niigi värviline. Aga himu ajasid peale küll. Kas samasugust aga valget ei ole olemas?

Eve Piibeleht said...

uuuuu...tahan kaaa. Muuseas, su gladioolisibulad on ka välja võetud ja ootavad. Helistada aga mulle ei saa endiselt, täielik leviauk kestab juba poolteist nädalat.

deia said...

Tänud Thela. Ma nüüd esmasp varahommikul Luuale stardin järjekordselt ja tagasi kolmap hilisõhtul. Anna teada, kuidas sulle sobib, kas neljap või reede - siis tuleks tooks su liiliad ka ära. Äkki saad ise mulle helistada, kui levimulgu kuskilt leiad. Näit kolmap õhtul.

MUHEDIK said...

Kuidagi sarnased tegevused.
Ma küll ei himusta roose, aga olen peaaegu kokku pannud pikad nimekirjad, mida kevadel muretseda kavatsen:DDDD
Ja eks need praegused istutamised ja muud asjad toimuvad ju ka ikka järgmisele kevadele mõeldes:)