Thursday 1 January 2009

Uuel aastal uue hooga

HEAD UUT AASTAT KÕIGILE AIAHULLUDELE!


Minu esimene jaanuar hakkas kohe pihta aiatöödega. Kuna lubas nüüd korralikku külma ja lund pole meil siin Tallinna külje all mitte millimeetritki, siis kamandasin vanamehe kaasa ja läksime metsa kuuseoksi tooma.

Roosid said nüüd kenasti kuuseoksad peale:
Hakuro Nishikile keerutasin pakasekangaümber - see nüüd nagu sõjanui mul püsti. Näitab külmale rusikat:

Ja Conica sai ka varjutuskanga ümber:

Nüüd võib rahuliku südamega kooliasju edasi teha. Ma jännis nagu alati :)

6 comments:

Hiline said...

Edukat aastat ka Sulle ja Su kallitele! :)
A mina andsin lubaduse, et pühendun korralikult nõudepesule :)))

Ekstrakallid päkapikupiigale! :)

Eve Piibeleht said...

Meie roosid endiselt katmata, alla 5 kraadi pole läinud ka. Aga tulbipuu sai juba varem koti pähe.
Ja kõigeilusamat uur!!!

Köögikata said...

Head uut aastat!
Meil pole ka mitte kõige väiksematki lumekribalat :o(

MUHEDIK said...

Ilusat-tegusat uut aastat ja head põrumist eksamitel!

Meil on paks lumi maas ja mõned õrnad noorukid saanud ka talvekasukad ümber - kuuseokstega pole enam aastaid end vaevanud, aga ma ei kasvata ju roose ka.

isehakanud lillekasvataja said...

Head uut aastat ja et lumi ikka tuleks! Meil siin ei saa millelegi kangaid ega kuuseoksi panna, kõik ilusasti lumes. Ehk tuleb ikka teile ka!

elfriide tramm said...

Ilusat, edukat ja õnnelikku aastat Sulle ja Su perele!

ja meil pole kah lumekribalatki... peaks ka katma hakkama, praegu väljas -10,2..