Sunday 11 January 2009

Kirumise päev

Teeks täna ühe kirumise päeva. Kiruks kohe nii, et kõik asjad südamelt öeldud saaks ja endal kergem hakkaks.

Mina alustaks kõigepealt ikke ilmast. No on ikke ilm - aru ma ei saa. Olgu siis külm või soe - aga siuke vahepealne ja teed ka nii libedad, et oma sabakonti pean vist nüüd paar nädalat praavitama - loodan et täitsa puru pole. Koerad käivad ka õues nagu lehmad libedal jääl - rohkem on kõhuli maas ja kõik 4 käppa neljas ilmakaares laiali, endal silmad hädast suured nagu tõllarattad. Vaatasin täna kuidas vanake (see 14 aastane) üritas seal jääpeal oma asju ajade - no ei seisa püsti - mõtlesin, et peaks talle lausa appi minema - aga mu sabakont oli veel eelmisest kukkumisest valus ja ma loobusin sinna jää peale uisutama minemast. No läbi häda nad tuppa tagasi uisutasid ja arvan, et enne õhtut ei saa neid mingi nipiga õue tagasi.

Teiseks kiruks oma pubekat. Vahest juba nagu peris inimene, annab temaga juba igatsugu asju arutada ja rääkida ja siis järsku käib mingi krõks läbi ja puhta hull valmis. Targad raamatud räägivad, et pubeka eas pidi selline asi tavaline olema. Ok - las ta siis olla, elame üle. Aga oma meest vaadates ja mõeldes, et käbi kännust kaugele ei kuku, siis tundub mulle, et see pubekaiga ei lähegi vist kunagi mööda. Loodan, et plika rohkem minu suguvõssa tuleb :D
Ja teine asi mille peale ma täna kohe totaalselt vihastasin - on mu kalli pubeka veeprotseduurid. See on hea - pesema peab, eriti kui arvestada, et mõned aastad tagasi pidi teda kaikaga dushi alla ajama. Aga kas tõesti pestes muutub keha mustemaks :O. Ausõna mina ei jõua neid rätikuid nii kiiresti eest pesta kui palju sellel pubekal neid ühe dushikorra ajal kulub ( ja dushi alla käib ta vähemalt 2 x päevas). Nu minu loogika ütleb, et pestes inimene ikka puhtamaks muutub ja 1 saunalinaga saaks ennast ikka mitu päeva kuivatada. Minu pubekal jälle kulub 1 dushikorra ajal saunalinu vähemalt 2 + 2 väikest käterätikut. Need kõik visatakse kenasti pärast kasutamist mustapesukorvi. Täna sai mul lõpuks hing täis ja uurisin siis, et no milleks niipalju rätikuid - mitte et mul kahju oleks, aga lihtsalt huvitav. Siis selgitatigi, et üks saunalina käib ümber puusade ( mine tea, kes uksest sisse võib astuda); teise saunalinaga kuivatatakse keha; ühe väikese rätikuga kuivatatkse pead ( poiss mul peaaegu kiilakas) ja see neljas siis pannakse jalgade alla, et soem oleks ( vannitoas meil põrandaküte täitsa olemas ja toimib ka). No ja kui ma siis küsisin, et kas tõesti saavad rätikud kõik peale esimest korda kohe nii mustaks, et need peab kohe musta pessu saatma - siis öeldi, et kasti on neid märgi rätikuid kergem panna kui nagisse ükshaaval kuivama riputada. Vat nii- siuke pubeka loogika. Ja sellest, et vannituba näeb pärast tema dushitamist välja nagu veeuputus oleks olnud, sellest ma üldse ei räägigi. Mu häälepaelad vist kuluvad varsti ära selgitamast, et viisakas oleks enda järgi ikke vannituba ära ka kuivatada.

Ja sellepeale ma siis vihastasingi ja tahtsin kiruda. Ja kuhu mujale siis ikka kiruma minna kui siia blogisse.
Kui keegi tahab veel miskit hingelt ära saada - võite vabalt kasutada minu blogi kommentaariruumi - hakkab kergem.

10 comments:

Eve Piibeleht said...

Ma kohe mõnuga kasutan seda võimalust. Esiteks alustaksin ülemuste kirumisega, aga pikemalt sellest kahjuks töölepingu nõuete tõttu rääkida ei saa. Teiseks kiruksin omaenda tervist, mis mu reedel kompuutertomograafiasse saatis ja arsti uue lõikusega ähvardama pani. Nüüd tuju pees mis pees. Ilma muidugi ka, pikali kukkunud veel õnneks ei ole, aga ainult seetõttu, et olen väljaskäimisest pigem hoidunud. Koerad tuli pärast õuest saabumist vaat et nöörile kuivama riputada ja kuna kass oskas end märkamatult sisse smuugeldada, on terve vannituba pisikesi poriseid käpajälgi täis. Ja lõpuks kiruksin iseenda santi tuju ja totaalset laiskust, sest selle asemel, et minna vannituba koristama, istun ma arvuti taga...
Oehh, kergemaks läks.

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Heee!
Esimeseks ma soovitaks Sul oma saba üle vaadata, kui ikka sinine kuidagi, paistes või raske kõndida, mine kaeba arstile. Ja ära kappa ringi, puhka saba! Lamavas asendis!
Aga kiruda võiks seda, et minu 2,poole aastane ei taha magama jääda, igavene shou alati sellega ja ega seegi tore ole, et abikaasa on praegu töötu. Läheb veel äketse Soome!

Hiline said...

Oh, ja mina kirun oma magamisest kangeks jäänud küljekonte - täitsa häbi kohe. Elu on ikka kuramuse ebaõiglane!!! Hoian teile kõigile pöialt ja soovin, et hästi läheks. No peab ju kõik hästi minema!

Aga mina traavin hoovis paljajalu ringi - nii pole hirmugi, et pepuli lendaks, oh seda nuttu ja hala kui peaksin persili käima, käiksin vist iga poole tunni takka siin nutunurgas halama :)

toompeale said...

mina tahan väga pori kiruda. no mida ta laiutab talvisel aal!!??

ruinif - supersobiv!

toompeale said...

no nüüd tuli sama hea parool - porrad!

porrame, porrame!

Köögikata said...

Ma kiruks arvutit, mis teeb seda, mida inimene käsib, mitte seda, mida inimene tegelikult tahab ja tänu millele nüüd väga suur hulk andmesisestusi on kõik vaja uuesti teha. :o(
Ja veel kiruks möödunud pühi, mis mulle hunniku lisakilosid juurde tõid.
Aga vot ennast keeldun kirumast!

Külli said...

ma ei kiru, aga imestan, et mis imeloomadeks saavad lapsed pubekaeas. :)

Eve Piibeleht said...

Ma ikka ei saa teisiti, kui pean oma künoloogilist kretinismi demonstreerima ja küsima, mis tõugu su kutsad on, oleks nagu puudli nägu ja tegu, aga kangesti suured teised...

deia said...

nad täitsa puudlid jah - papritega ja puha. Ongi siuke tõug olemas nagu suur puudel ( vene aeg tunti kuningpuudlitena)
Fantastiline tõug mu meelest, kuigi enamus peavad neid pirtsudeks padjakoerteks ja töömahukateks jne. Tegelikult mu meelest üks intelligentsemaid tõuge + üks tervemaid tõuge ( nii füüsiliselt kui ka psüühiliselt).
Ja kuna nendel aluskarv puudub, siis seda probleemi, nagu enamus koertel on karvaajamine, nendel pole- seega on meie elamine karvavaba ( pügama muidugi peab).
Ma koeri kasvatanud juba pea 25 a ja pool ilma nendega mööda näitusi ringi udjanud. Need praegused on hetkel 2 vanakest, kes siis nö kodusoengusse pügatud ( masinaga paljaks) - lihtsalt ei ole praegusel eluhetkel aega pika karva eest hoolt kanda. Ja minu meelest on tunduvalt esteetilisem vaadata puhast ja paljakspügatud koera, kui musta ja pulstus haisvat elukat.

Aga kiruda oli hea eks - hakkas kohe kergem :)

MUHEDIK said...

A mul pole praegu kohe midagi kiruda:(((((
Ehitus käib täie hooga- suur rõõm ju. Koristama ka ei pea, minu suureks üllatuseks koristavad mehed enda järelt ise. Igal pool on kiilasjää juba nädala jagu- aga toapõrandad on soojad ja siia see jää ei ulatu- nina igaks juhiks välja ei pista, kui pealuu laiali laotan, kes siis neid tarku mõtteid mõtleks:))) Süüa pean küll palju tegema- aga ahi teeb kõik ise-pista ainult sisse.
Isiklikud nokitsemised, mis aasta algusse kavandasin küll tegemata- aga aega veel on:)))Ma peangi sest organiseerimisest veidi puhkama.
A ma arvan, et igal halval asjal on ka oma head küljed- lähenege neile lihtsalt teiselt poolt ja see halb hakkab kohe hea või naljakana paistma