Sunday 7 December 2008

Kummaline on see Eestimaa kliima. Riik ise väike - aga ilmaolud nii erinevad. Lõuna Eestis pidavat praegu paks lumi maas olema - ja ilus talveilm. Meil siin Tallinna külje all - maa must ja lumest mitte kübetki.

Tulin just aiast, kus panin viimaseid tulbisibulaid maha. Sai paar päeva tagasi ühelt lõpumüügilt ostetud. 50 eeku ja 200 tk. Ja ega ma hull ju saanud neid ostmata jätta - jagasin vennalikult emaga pooleks. Ja nüüd müttasingi veerand tundi aias labidaga - maa täiesti pehme. Lõpuks tuli ikka meil ka siin paar lumehelvest. Aga naabrid vaatasid mind küll kui opakat - detsembri keskpaik kohe käes - aga see hull ikka mässab labidaga maad kaevata :)


Aga igastahes sellega loen ma 2008 aia-aasta lõppenuks. Nüüd ootan lund ja kevadet.:)

Ja niikaua kui lund pole, vaatan pilte, mis sai tehtud eelmise 23.novembri lumetormi ajal. Meie tänav oli siis ühtlane rinnust-saati lumehang ja väljakaevamisega läks täpselt 2 päeva. Oleks vist kauemgi läinud, aga siis sulas lihtsalt ära.

4 comments:

Eve Piibeleht said...

No ega ikka tõsine aiafänn end mingisugusest kalendrist häirida lase :). Oleks siis lumigi maas olnud.

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Ohh, ma just kahjatsesin, et kõik sibulad maas ja keski neid enam ei müü. Oleks ajatanud jälle.
Meil siin, Eesti keskel kah lumi maas. Ehk tuleb varsti teilegi!

MUHEDIK said...

Ma olen ka 5. detsembril tulbisibulaid maha pannud, saigi õigel ajal, maapind parajalt tulpide tarvis jahtunud.
Lund on meil palju, see oleks päris hea, kui ta poleks nii märg ja raske. Välja vaadata ja õues olla on küll ilus.

elfriide tramm said...

köögikata, ma saatsin sulle millaski oma meiliaadressi.. noh, selle kaluri tarbeks.. ei tea, kas jõudis teine ikka ilusti kohale või mitte?