Sunday 9 November 2008

pagana hiired

Alles mõni päev tagasi lugesin kellegi blogist, et hiir oli olnud koeratoidu kotis. Nu täna öösel sõi mingi hiirepoiss mul pajakinda pöidlaosa ära; leivakapist pisteti nahka 2 saia ja pool leiba - ainult puru jäi järgi. Koeratoidu krõbinaid hoian ma spetsiaalses tünnis - neid ta kätte ei saanud - aga tühi kott oli tünni kõrval ja see oli kenasti ära ribastatud - ju siis kõht oli veel tühi ja kott seest lõhnas - ja kuna krõbinaid polnud, siis käis kott kah. Ju neid vist ikka rohkem kui 1 oli. Ja aru ma ei saa kuda neil õnnestus sinna leivakappi saada? Ja pajakindast paganama kahju - igavene tegu oli täna kuuma panni ahjust kätte saada.
Nüüd pean mina vist kassi kelleltki laenuks kauplema hakkama. Seniks panime lõksud üles.

7 comments:

isehakanud lillekasvataja said...

See pole hiir, see on ROTT!
Miks Sa laenad kassi? Muretse kohe päris kass! Nad on täitsa vahvad!

Eve Piibeleht said...

Meil on kass ja päris hea hiirepüüdja, aga sellegipoolest toimub igal sügisel öökülmade alguses hiirte rünnak majale. Sel aastal pole seintes krõbinat veel kuulda olnud.

Hiline said...

Pole neist kuramuse kassidest mingit tolku, püüan neid lõksuga.

MUHEDIK said...

Meil õnneks hiired-rotid majja ei pääse, kui just uksest ei tule:) Vundament betoonist ja siis sellele kinnitatud peenesilmane võrk, mis ulatub kaugelt soojustuse peale. Segane jutt vist.
Aga vanas suvemajas tegid nad küll igal aastal palju pahandust. Ja kartulikeldrisse kulub igal aastal kottide viisi mürki, kassi (keda polegi) ju sinna kinni panna ei saaks.

toompeale said...

minu blogid on nüüdsest olulistel põhjustel kinnised.
jätan teate: kõik, kes soovivad mu aeda ja reise ja käsitööd külastada, saatke palun oma meiliaadress: toompeale@gmail.com

Hiline said...

Hei, Deia, egas hiired Sind ometi nahka pannud? :DDD

deia said...

ei ole need hiired mind ära söönud. Tegelikult on peris kodune õhtul küünlavalgel istuda ja kuulata kuidas see hiireke kuskil seinapraos nakitseb :)
Ma vist hakkan ära keerama:D
Aga ma siin tegelikult oma kooliasjadega peris jännis olen ja kuna kirjatöid on nii palju, siis lihtsalt ei ole jõudu enam ka blogida. Aga teiste blogisid käin igapäev piilumas.