Wednesday 13 August 2008

Kataloogidest

Ütleksin, et kataloogid on saadanast :D. Sügise saabudes on minu postkasti vallutanud jälle hordide kaupa igatsugu kataloogid. Ja kui senimaani olen südame kõvaks teinud ja lihtsalt ilusaid pilte imetlenud. Siis täna tuli S.Savisaare kataloog. Ja mina jälle murdusin. Kuigi ma olin endale lubanud, et seeaasta ma rohkem kuskilt midagi ei telli ega juurde ei osta. Sest aed pole kummist ja vaja ju olemasolevadki taimed korralikult ära mahutada ja juurde maad kaevata jne. Külmalt viskasin kõrvale igatsugu poola ja hollandi ja vene ja Juhani puukooli kataloogid - konstanteerisin lihtsalt fakti, et on jah ilusad. Ja siis potsatas meilboksi Savisaare kataloog. Ja Savisaare laukudele ikka vastu ei saanud. Ütle veel et kataloogid pole saadanast :D. Ainuke lohutus on see, et laugud võtavad vähe ruumi, samas lisavad peenrale põnevust kui nad seal kõrgustes uhkeldavad. Ja kuskilt kuulsin, et laugud taimede vahel pidavat satikaid kah eemale peletama. - ehh, eks ma siis lohutan ennast nii :D ja tegin tellimuse ära. Kes ees, see mees!

9 comments:

Hiline said...

Mis tal seekord lihtõielistest pojengidest pakkuda?
Kõrgemalt näeb vist paremini, katust tehes avastas mees lillepeenras suure tühiku ja küsis, et miks, kas raha pole enam? :D
Mul sinna jäetudki kahe varajase jaoks ruumi ja paar aastat tagasi ühest aiast korjatud kümnest pojengiseemnest tärkas 5 ning sinna saaks ka veel 2 istutada.
See lillendus on ikka ränk haigus :)
Aga laugud... mul on selle erksa punase päevaliilia,mille eelmisel aastal said, puhma sisse ka mingi lauk tekkinud, õitseb, ega Sina teda sinna poetanud? :) Naabril küll on, aga linnud tavaliselt selles peenras ei istu, uustulnukad poetadakse ikka puude alla.

MUHEDIK said...

Laugud on tõesti suurepärased. Ja minu kogemuse kohaselt tõenäoliselt aitavad tõrjuda seenhaigusi. Aga nad võivad olla ka kõige tülikamad umbrohud. Mõnel liigil on ka võime risttolmelda ja nii tekib sageli aeda (kui õigel ajal ei lõika õisikuid maha) seletamatutesse kohtadesse segamini kasvavaid laugupuhmaid. Mina veel linnas elades ei saanud ajapuuduse tõttu erilist usinust üles näidata ja oma suurest kogust jätsin alles vaid üksikud liigid, aga ka nendega on tegu :)

isehakanud lillekasvataja said...

Heh, ma samal lainel praegu. On saadanast jah Ja ma olen vääääga nõrk. Tellimused igalt poolt tehtud juba. Tsiisas

deia said...

Tal seeaasta polnudki pojenge kataloogis. Põhjendas ajapuudusega ja soovitusega kevadel ise kohapeale minna. Ja ausõna - mina sulle lauku pole sokutanud. On ka ilus lauk?
Kusjuures minu aias pole laugud metsistunud ega umbrohuks muutunud. Samas ega mind see eriti ei häiriks ka, kui nad ise kuskile endale pesa teha tahavad. Kui koht sobib, siis las olla. Kui koht ei sobi, siis istutan ümber või tõmban välja. Ja samas kui nad omavahel risttolmlevad, siis nendest järglastest võibki miskit huvitavat tulla:).

Hiline said...

Panen laugupildi blogisse.

MUHEDIK said...

Kui huvitab, panin ka Sinu tarvis oma tänasesse postitusse mõned kataloogide aadressid.

Hiline said...

Deiast ei kippu ega kõppu - uurib vist Muhediku pandud linke :)))

deia said...

ei ole ma kadunud kuskile - tuli meelde, et kool hakkab juba paari nädala pärast ja mul kõik suveks antud ülesanded poolikud alles. Nüüd ma kohusetundliku koolijütsina ilusti proovisin järjele saada :D
Aga muhediku lingid jätsin sügise pimedateks õhtuteks :P

Anonymous said...

Ai-ai mina ka olen nõrk juba kahest kohast tellitud sibulaid ja üks on loomulikult Savisaare`t laugud! Ja tema kaubas ei pea pettuma!