Sunday 3 June 2012

3.juuni

Külm on, kurramuse külm on! Aga nüüd on seda vihmakest ka kallanud. Samas on see vastik ilm ikka hea kah. Aed sai kastetud ja kuna siukse ilmaga eriti õuetöödele ei kiskunud, sai elamine ära koristatud. Nii, et pole halba ilma heata!

Reedel sai ikka sinna Jänedale ka korraks piilutud. Koju sai taritud aprikoosipuu. Selle suve veedab ta kenasti õues ja sügisel istutan kasvuhoonesee - proovime - vaatame, mis välja tuleb. Ja veel üks huvitav hortensialine - rohthortensia Deinanthe Maxim. Aga üldiselt tundub mulle, et Jäneda hakkab alla käima, või siis on lihtsalt nii, et olen jõudnud sellisesse staadiumisse, kus ahvatlused juba puuduvad. Nüüd on plaanis korraks Ellamaal Nurga puukoolis ära käia, paar okkalist kriibivad hinge :D

5 comments:

MUHEDIK said...

ma soovisin küll vahelduseks jahedamat suve kui need 2 eelmist, aga mitte nii külma ja märga ja tuulist. Ja tõesti, halba pole heata. Aed, eriti tänavu istutatud puud saavad kogu aeg juua ja juurduda. Maja silmad said puhtaks ja ette puhtad kardina, tolmurulle ka enam ei paista. Aga kõige tähtsam, et sain siisn arvuti juures oma pikka aega südametunnistust piinanud kohustustest lahti

Jäneda kohta olen juba mõned aastad kuulnud, et varsti pole sinna aiapidajal eriti asja. Kolm suurt laata ju ka ikka eespool- Sigulda, Luige ja Türi. Puukoolide kammimine on vist ikkagi põnevam.

Hiline said...

Kuramuse külm on jah, kassidki lösutavad toas. Mina tahan küll sooja, võib isegi palav olla, aga palun - mitte enam 3 kuud põuda ja vaadata, kuda km-paar eemal mustad pilved meieni jõudmata kogu vee maha kallavad!

Aga need tiibetlased on aretatud juba ikka täitsa kaisukarudeks. Ühel meie külas tiibetipoiss, aasta meie bernast vanem, ja ausõna lipitseb võõrastega, varasta või perenaine ära, ei tee teist nägugi, tuleb heameelega võõraga või kaasa, kuni perenaine poes käis.
Meie bernapoiss pistaks vist selle võõra silma pilgutamata nahka, kes väravast siseneb ja mulle läheneb kui ma ise väravasse vastu ei lähe ja koerale selgeks ei tee, et sel inimesel minu luba siseneda ja olles siis tulija põhjalikult üle nuusutanud, tervitab sabaliputusega ja üritab korra oma tatist lõuga vastu külalist puhtaks pühkida ning siis kaotab külalise vastu huvi. Kui mind õues ei ole, siis küll haugub, aga laseb tulija (olgu võõras või tuttav) sisse küll, aga väravast väljaminekuks peab olema minu (või kellegi kodustest)luba. Pean lähiajal selle poisi opile viima, enne kui ta mõne oma suure ja võimsa tagumikuga pikali lükkab ja kogu keharaskusega peale istudes surnuks ehmatab, ise üliõnnelik, et sai tagumiku "toolile" :DDD Millegipärast on koera hulga lihtsam õpetada kui inimesi :DDD

Kiwamiis said...

Ilm oli tõesti jube jahe ja tuline. Kui varem mulle rannikuilm eriti tuska ei teinud, siis nüüd mida rohkem Pärnal käin, seda vähem mulle ka Tallinna ilmaolud meeldivad. Mulle ikkagi meeldib rohkem see kontinentaalne ilm.
Mina ka eriti laadal käija pole. Mulle ei meeldi see tunglemine seal rahva summas ja siis veel on see, et tavaliselt ei ole palju asju müüjatel kaasas ka. Mööda puukoole ja aiandeid on ikka parem kolada. Enne saab ju ka mingi eeltöö ära teha, tänu internetile on palju asju kirjas ka.

Kimalane said...

On nagu on. Elu läheb ikka edasi.

Kadakas said...

Deia, mul pole su meiliaadressi (vbl on ka kuskil ajalookihi all), kas sa saaksid mulle kirjutada meilile paekadakas@hotmail.com . Seoses kokkutulekuga tahtsin täpsustada, mida potti panna.