Monday 30 January 2012

jaanuari lõpp

Prrr - külm on. Hetkel akna taga -18,2. Ja tundub, et läheb veel külmemaks. Tahaks ennast kuskile sooja urgu kerra keerata ja tududa ja kevadest und näha. Küta või ära küta - ikka on tunne, et päevajooksul kontidesse kogunenud külm istub seal luuüdis ja mitte ei taha välja minna. Isegi kuum ingveri tee ei aita. Ja kuigi toa kraadiklaas näitab + 23, lõgisevad millegipärast hambad kontrollimatult mingit rütmi. Ja kuigi ma olen üsna jaheduse armastaja, eriti öösel magades - tirin ma nüüd miskipärast ööseks 2 tekki peale ja tõmban soojad sokid kah veel jalga :D. Penilane kah keeldub õue minemast - kui enam kuidagi ei saa - siis kiunudes jookseb oma ringi ära ja juba kraabib ukse taga sisselaskmist. On ikka elu. Ja nüüd lubab mingit arktilist külma koos lumetormiga kah veel. Nu jah eile saigi filmi vaadatud ( Päev pärast homset) - nüüd vähemalt tean, mis meid ees ootamas :D

5 comments:

Eve Piibeleht said...

Mul on ka kohutav tahtmine kerra pugeda ja talveunne jääda. Kuigi toad on soojad.
Lohutame end sellega, et kui see külmalaine läbi saab, võib vist hakata kevadet ootama.

MUHEDIK said...

Deiake, ainult paar nädalakest veel, siis peaks veidi järgi andma see külm.
A need hambad...äkki on Sul halvastiistuvad proteesid:D

isehakanud lillekasvataja said...

:P Muhedik ja tema naljad ... tundub jah, et kütmisest õksu jääb väheks, tõesti on külm. Mingi jääaeg ... järjekordne

deia said...

Tead, Muhedik - ma ise kah enam aru ei saa, mis need täpselt lõgisevad - kas logisevad lõualuud, halvasti istuvad proteesid või kõik kondikesed mu skeletis. Igastahes kodus ma käin ringi nagu mingi hernehirmutis - paksud villased sokid jalas ja abikaasa paks hommikumantel (mis on mulle vähemalt 10 nr suurem) seljas :D. Aga miskipärast teistel pereliikmetel ei ole külm :D

Tsiil said...

Kui miinus kolmkymmend ära tuleb, siis on -25 juba soe :)